Hej
Jeg havde desværre en MEGET grim ufrivillig abort for 1½ måned siden, der endte med en udskrabning
(der er sikkert nogle af jer som husker den historie)
Efterfølgende fik jeg taget blodprøver for at tjekke at alt var kommet med ud, det var det heldigvis!!
For 14 dage siden fik jeg så min første mens efter, em MEGET kraftig mens, men den var meget velkommen da jeg mente at det måtte være tegn på at kroppen igen fungere.
Men siden i mandags har jeg så haft lidt opustet mave, været øm i siderne af underlivet, det føltes præcis som ægløsning, og da jeg har regnet frem til at jeg kan forvente ægløsning på fredag eller lørdag tænkte jeg at det jo nok var den som er på vej.
MEN... I formiddags på arbejdet opdager jeg så at jeg bløder... Jeg bløder igennem trusser og bukser (ikke fedt med hvide arbejdsbukser). HVAD er nu det her (??????) Jeg skynder mig ud og skifter og tager et bind på.
Siden er der kun kommet få dråber i bindet (næsten ingenting) toiletpapireret er lidt rødligt efter jeg har tisset, og der kan være en smule rødligt udflåd på. Men ellers er der ikke kommet noget, så det virker som om at det allerede er stoppet igen.
Jeg har ingen smerter (måske lidt mens/ægløsningssmerter), men ellers ikke.
Er det mon kroppen som endnu ikke har fundet sig normale jeg???
Jeg havde ellers håbet på ægløsning i weekenden, men det kan jeg vel skyde en hvid pil efter nu??? Vil bare SÅ gerne igang med projekt baby igen ØV ØV og ØV!!!!
Hilsen en trist mor som bare snart ikke orker mere, åh bare alt snart ville flaske sig lidt for mig 
Anmeld