Skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

nu har det gået skidt her hjemme meget meget længe.... efter mange snakke er vi blevet enige om vi er mere venner end par.. vi fungere godt sammen som forældre men slet ikke som elskende. han har haft to ved siden af - og nu er jeg vild med en anden så vi skal skilles.... (længere historie)

hvad kan jeg få af støtte som enlig med 2 børn...??

jeg er studerende.........

hjælp mig piger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Det var trist. Men super i er blevet enige og i kan skilles som venner.....

Det KAN være forskelligt fra kommune til kommune, så jeg syntes næsten du skal ringe til borger service imorgen og snakke med dem omkring det. Der er jo utrolig mange ting som spiller ind, så det er rigtig svært for os at svare på....

Knus

Anmeld

19. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

hej piger.

nu har det gået skidt her hjemme meget meget længe.... efter mange snakke er vi blevet enige om vi er mere venner end par.. vi fungere godt sammen som forældre men slet ikke som elskende. han har haft to ved siden af - og nu er jeg vild med en anden så vi skal skilles.... (længere historie)

hvad kan jeg få af støtte som enlig med 2 børn...??

jeg er studerende.........

hjælp mig piger..

https://www.baby.dk/debat/8033pi8/enlig-morfar/hvad-kan-man-soege-som-enlig.aspx

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Det var trist. Men super i er blevet enige og i kan skilles som venner.....

Det KAN være forskelligt fra kommune til kommune, så jeg syntes næsten du skal ringe til borger service imorgen og snakke med dem omkring det. Der er jo utrolig mange ting som spiller ind, så det er rigtig svært for os at svare på....

Knus

okay tak....

Anmeld

19. juni 2011

Aves.

´Det eneste du kan få som enlig er ekstra og ordinært børnetilskud...alt andet er indkomstbestemt...og ja, s¨får du dobbelt su.

Det er samme regler i forhold til tilskud i hele danmark, det er ud fra din indkomst hvor meget du kan få hjælp til leje og pasning.

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

´Det eneste du kan få som enlig er ekstra og ordinært børnetilskud...alt andet er indkomstbestemt...og ja, s¨får du dobbelt su.

Det er samme regler i forhold til tilskud i hele danmark, det er ud fra din indkomst hvor meget du kan få hjælp til leje og pasning.

okay mange tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.