har det skidt idag puha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

NinaNymannMadsen

årh var til fødseldag igår og gik hjem med hovedpine, men den var væk imorges, fik så kort hovedpine igen da vi var ude og gå efter morgenmad.
og lige siden vi kom hjem har jeg følt mig svimmel og træt og har lidt kvalme. øv bøv det er bare rigtig træls at ha det sådan.
har også hjertebanken en gang i mellem. det er ubehageligt. i ved lige som når hjertet slår kraftiger end normalt. det er sket 2 gange idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NNM skriver:

årh var til fødseldag igår og gik hjem med hovedpine, men den var væk imorges, fik så kort hovedpine igen da vi var ude og gå efter morgenmad.
og lige siden vi kom hjem har jeg følt mig svimmel og træt og har lidt kvalme. øv bøv det er bare rigtig træls at ha det sådan.
har også hjertebanken en gang i mellem. det er ubehageligt. i ved lige som når hjertet slår kraftiger end normalt. det er sket 2 gange idag.

Ikke rart, men meget normalt! Håber det snart bliver bedre 

Anmeld

19. juni 2011

NinaNymannMadsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ikke rart, men meget normalt! Håber det snart bliver bedre 

ja nemlig. meget normalt.
mange tak. har ikk fået det bedre endnu.

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

Hvor træls... Er det stadig det samme eller?

Anmeld

20. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Hvor træls... Er det stadig det samme eller?

det fortsatte hele aftenen. idag er det væk hvertfald indtil videre.

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

NNM skriver:

det fortsatte hele aftenen. idag er det væk hvertfald indtil videre.

Det er da dejligt... 

Anmeld

20. juni 2011

NinaNymannMadsen

Mira0911 skriver:

Det er da dejligt... 

jeps

Anmeld

20. juni 2011

bobbles

NNM skriver:

ja det er bare øv  jeg har tit hjerte banken, men det skulle vist være meget normalt her mens man er gravid.. døjer os meget med svimmelhed og hovedpine, og har så problemer med min ryg og lænd i forvejen, har jeg haft i mange år, så det bliver bare ikke nemmere de næste 16 uger øv bøv..

Anmeld

20. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

ja det er bare øv  jeg har tit hjerte banken, men det skulle vist være meget normalt her mens man er gravid.. døjer os meget med svimmelhed og hovedpine, og har så problemer med min ryg og lænd i forvejen, har jeg haft i mange år, så det bliver bare ikke nemmere de næste 16 uger øv bøv..

desværre. men sådan er det jo bare nu en gang.
er da kun glad for det gik over af sig selv igen.
men rart er det hvertfald ikke.

Anmeld

20. juni 2011

bobbles

NNM skriver:

desværre. men sådan er det jo bare nu en gang.
er da kun glad for det gik over af sig selv igen.
men rart er det hvertfald ikke.

nej jeg bliver nød til at træne bækken øvelser og ryg øvelser for overhovedet at kunne klare en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.