Skifte flaskesutter/almindelige sutter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit skifter du flaskesutter/almindelige sutter???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

888 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

birthee

Jeg er lidt nysgerrig - hvor tit skifter du flaskesutter/sutter til dit barn??? Det er ikke når de skal til en større størrelse, men med hensyn til rengøring/slid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

AnneBJ

Jeg har stemt blankt!

Vi har endnu ikke skiftet flaskesutter, da Felix kun har fået flaske lidt over en uge. Han er knapt 3 mdr. nu, så tænker de bliver skiftet når han skal til en større størrelse.

Narresutter skifter jeg hver morgen - altså der lægger jeg den gamle til skoldning, og skolder dem så samlet, når jeg er ved at løbe tør. Vi har skiftet dem 1 gang (købt helt nye) fordi han havde trøske - der var han ca. 9 uger. Jeg ved ikke hvornår jeg vil skifte igen, men synes det er nemt at se når de er slidte og grimme, og så skifter jeg dem!

Anmeld

23. juni 2011

Camillee

birthee skriver:

Jeg er lidt nysgerrig - hvor tit skifter du flaskesutter/sutter til dit barn??? Det er ikke når de skal til en større størrelse, men med hensyn til rengøring/slid...

Jeg køber nye hver anden-tredje måned. Sutterne ryger en tur i strilisatoen min 1 gang i døgnet.

Anmeld

24. juni 2011

Brams

Vi har generelt skiftet Lærkes sutter hver 4. uge eller tidligere, så jeg har stemt hver 4. uge

Og nu bruger hun ikke sut mere, så den tid er overstået (20 mdr. - dygtig pige )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.