Spunken kan vist ikke klokken.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Thereseh

Så er jeg 40 + 0, og der er intet sket endnu... Har plukkeveer, stikkende jag i underlivet, væske i fødder og fingrer og er generelt i dårligt humør. Ihhh, hvor er det træls at vente. 

Har en ny tid hos jordemoder på fredag, men håber virkelig ikke at jeg skal vente så længe. Æv æv æv. 

På den lyse side, er der masser af webshops der har sommerudsalg, så jeg kan sidde på min fede flade i sofaen, og shoppe.... 

En anden god ting, er at kæresten og jeg snart skal til åben hus på en dejlig villa. 

Men spunk....KOM UUUUUUUD 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

FogL

Thereseh skriver:

Så er jeg 40 + 0, og der er intet sket endnu... Har plukkeveer, stikkende jag i underlivet, væske i fødder og fingrer og er generelt i dårligt humør. Ihhh, hvor er det træls at vente. 

Har en ny tid hos jordemoder på fredag, men håber virkelig ikke at jeg skal vente så længe. Æv æv æv. 

På den lyse side, er der masser af webshops der har sommerudsalg, så jeg kan sidde på min fede flade i sofaen, og shoppe.... 

En anden god ting, er at kæresten og jeg snart skal til åben hus på en dejlig villa. 

Krydser fingre for dig. 

Jeg gætter på, at det er sket inden du skal møde med jordemoderen! 

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Thereseh skriver:

Krydser fingre for dig. 

Anmeld

19. juni 2011

Thereseh

ciepige skriver:

Krydser fingre for dig. 

Tak, hvor er du sød 

Anmeld

19. juni 2011

lounika

Thereseh skriver:

har det lige som dig rigtig øv i kroppen.. er dog bare kun i 39+1 i dag...   men ja lille mand kom ud... 

for dig at det bliver i dag..

Anmeld

19. juni 2011

Thereseh

lounika skriver:

har det lige som dig rigtig øv i kroppen.. er dog bare kun i 39+1 i dag...   men ja lille mand kom ud... 

for dig at det bliver i dag..

Dem der kalder det "den søde ventetid", skulle over knæet....  Tak, og jeg håber der sker noget for dig også, i den kommende uge !

Anmeld

19. juni 2011

serinasmor

tro mig .. jeg ved det er hårdt når baby ikke holder aftalen og kommer ud til tiden

selv nåede jeg til jordmoder en sidste gang efter termin ... og fødte samme aften

Anmeld

19. juni 2011

Thereseh

serinasmor skriver:

tro mig .. jeg ved det er hårdt når baby ikke holder aftalen og kommer ud til tiden

selv nåede jeg til jordmoder en sidste gang efter termin ... og fødte samme aften

Skønt at du fødte samme aften ! Fik du en hindeløsning eller andet ? Min JM opfordrede mig i fredags, til at ha' masser af sex i weekenden og drikke stærk kaffe.... Det har indtil videre ikke virket....Men de siger det vel for at man føler man kan gøre bare et eller andet, selv om det jo i sidste ende er babyen der bestemmer. 

Anmeld

19. juni 2011

lounika

Thereseh skriver:

Dem der kalder det "den søde ventetid", skulle over knæet....  Tak, og jeg håber der sker noget for dig også, i den kommende uge !

nemmelig ja det lige det de skal.... det eneste sødt der er er da alt det jeg putter i munden når jeg ikke aner hvad jeg ellers skal fortage mig he he..

tak skal du have.. ja har sagt at mandag er en go dag he he. svigerfars har fødselsdag i dag så det må ikke blive i dag siger kæresten... termin d 25... bliver selv 26år d 30.. så det kan lige så godt blive ved min egen fødsellsdag...

men jeg bestemmer lige her med at vi begge får vores små babyer i armenen på mandag.. efter en nem og behalig fødsel.. på aller maxx 8 timer far det starter

Anmeld

19. juni 2011

Thereseh

lounika skriver:

nemmelig ja det lige det de skal.... det eneste sødt der er er da alt det jeg putter i munden når jeg ikke aner hvad jeg ellers skal fortage mig he he..

tak skal du have.. ja har sagt at mandag er en go dag he he. svigerfars har fødselsdag i dag så det må ikke blive i dag siger kæresten... termin d 25... bliver selv 26år d 30.. så det kan lige så godt blive ved min egen fødsellsdag...

men jeg bestemmer lige her med at vi begge får vores små babyer i armenen på mandag.. efter en nem og behalig fødsel.. på aller maxx 8 timer far det starter

Min kæreste havde fødselsdag den 16., og jeg fik også besked om at krydse benene. Ha ha. 

Jeg har endnu ikke fået nogle veer - har du ? Fnis. Håber vi begge afleverer en baby i morgen, på "smutte en mandel" måden 

Rigtig god søndag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.