mine bryster løber ikke.... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Anonym trådstarter

Skal jeg være bekymret over, at der ikke løber mælk fra mine bryster? Der er ikke kommet en dråbe på mine ammeindlæg. Bimsen er snart to uger gammel og hun er tilbage på startvægten, så hun får rigeligt. 

Men ingen løbende mælk og ingen strålefornemmelse i brysterne :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Ciss

Det havde jeg heller ikke. Tror det er meget forskelligt. Jeg tror ikke, at det er noget, du behøver at stresse med, sålænge amningen faktisk fungerer fint.

Anmeld

19. juni 2011

misspippi

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Jeg lækkede heller ikke med nummer to. Jeg tror det er meget individuelt om man lækker eller ej. Men din baby tager jo fint på og amningen går godt. Så skal du nok bare være glad for at du kan holde tæt

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det havde jeg heller ikke. Tror det er meget forskelligt. Jeg tror ikke, at det er noget, du behøver at stresse med, sålænge amningen faktisk fungerer fint.

Det er da rart at høre De løb nemlig ved mit sidste barns amning, men det ville jo være rart at slippe for våde trøjer. Har nemlig sovet i dejlige store t-shirts de sidste par nætter. Godt med luft til babserne

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Skal jeg være bekymret over, at der ikke løber mælk fra mine bryster? Der er ikke kommet en dråbe på mine ammeindlæg. Bimsen er snart to uger gammel og hun er tilbage på startvægten, så hun får rigeligt. 

Men ingen løbende mælk og ingen strålefornemmelse i brysterne :/

Der gik også nogle uger inden jeg pludseligt havde en tynd tynd stråle til at stå, men min lille fis fik nu rigeligt med mad, og kunne klare mig med et amme-indlæg pr dag, så lidt "spildte" jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.