UPDATE: "Alarmcentralen svigter"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2008

KHS

Som lovet skriver jeg når der sker nyt i sagen om min klage til Sundhedsvæsenet. Jge blev afvist af både vagtlægen og alarmcentralen da min søn pludselig blev meget syg. Han blev senere opereret for invagination, og vi fik at vide, at vi var tæt på at miste ham!
Nu har jeg så klaget over vagtlægen. Embedslægerne har videresendt min klage til Patientklagenævnet, som så vil træffe en afgørelse. Desværre kan der godt gå lang tid, inden afgørelsen falder, så jeg må væbne mig med tålmodighed. Men det er ok, bare der sker noget i sagen!
Bare lige en lille update herfra...

Knus, Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Miamaja

KHS skriver:

Som lovet skriver jeg når der sker nyt i sagen om min klage til Sundhedsvæsenet. Jge blev afvist af både vagtlægen og alarmcentralen da min søn pludselig blev meget syg. Han blev senere opereret for invagination, og vi fik at vide, at vi var tæt på at miste ham!
Nu har jeg så klaget over vagtlægen. Embedslægerne har videresendt min klage til Patientklagenævnet, som så vil træffe en afgørelse. Desværre kan der godt gå lang tid, inden afgørelsen falder, så jeg må væbne mig med tålmodighed. Men det er ok, bare der sker noget i sagen!

Knus, Katja

det er godt nok uhyggeligt at taenke paa I har vaeret tat paa at miste jeres barn. jeg er glad for at I har taget skridtet og klaget. gudskelov I har jeres son og held og lykke med klagen bliver taget alvorligt herfra!

Anmeld

3. december 2008

Nemesis

uhh ja der kan gå rigtig lang tid. Selv ventede jeg 8 mdr på en afgøresle fra patienkalge nævenet. Afgørelsen blev anket til patientankenævnet i maj og har IDAG være oppe på deres månedlige møde.

Ikke at jeg forventer et andet resultat..men fanme om jeg anerkender deres afgørelse.
Sisse

Anmeld

3. december 2008

miver

KHS skriver:

Knus, Katja

Godt at høre der sker noget i sagen (for det jeres familie var igennem var ikke iorden)
ja det teger altid lang tid

knus mie
som stadig er rystede over det kunne ske

Anmeld

3. december 2008

MorCamilla

Hvor er det dejligt at der i det mindste sker noget i sangen, det må være en lettelse for dig/ jer, selv om at I skal være meget tolmodige.. Men bare det at den er sendt afsted, det er vel en go ting

Jeg håber at I får medhold i jeres klage.. Også inden for overskugelig fremtid...

Knus fra Camilla.

Anmeld

3. december 2008

Mathilde

Hej Katja

Hvor er det godt at der sker noget!
Jeg har selv kørt sag ved patientklagenævnet og det tog et års tid at behandle min sag om lægefejl, men der kom da også lidt ud af det..

Håber på det bedste for jer.

Kram fra Mathilde

Anmeld

3. december 2008

Bastian

Godt gået at du har fået klaget over den behandling I har oplevet.

KH Lise

Anmeld

3. december 2008

twinboys

Ja ventetiden er lang... Men selv om i ikke får noget ud af det, er det godt i har klaget alligevel... Så de kan få en over nakken... Vi var ved at miste begge drenge på Sønderborg sygehus pga. sygeplejesken lavede den samme fejl 3 gange... Dvs. vi var ved at miste begge drenge 3 gange... Vi klagede men fik ikke medhold, men tror at det satte nogle tanker igang på sygehuset og at de ikke laver den fejl igen... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.