ved ikke hvor jeg skal stå:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Anonym trådstarter

det er sådan jeg er gravid, og jeg har snakke med manden om det og vi valgte at vi skal beholde det i sidste uge.

men i dag da jeg vågnede tænkte jeg, kan jeg klarer to børn har jeg lyst til to børn nu, skal jeg have abort, og hvorfor tænker jeg sådan nu, kan jeg overskue det, kan jeg overskue min mand stadig arbejder ligeså meget, og jeg gå her hjemme på barsel og afleve den store. jeg ved ikke hvorfor den tanke kommer, jeg har været glad for det valg vi har taget, også angående at jeg fortalt det til alle og hver. fordi jeg bare været over lykkelig men i dag er jeg det ikke..

jeg ved ikke om jeg skal fortælle det til min mand det er sådan jeg har det, da han er over lykkelig da vi har det på sort og hvid han ikke kan lave børn naturligt, og nu har jeg hans barn i maven ..

jeg ved ikke hvor jeg ville hen med denne indlæg, jeg ville nok bare ude med det da jeg ikke ved hvem jeg skal snakke med om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Vial

Jeg tror, at det er meget normalt at få "kolde fødder", når man er nygravid og verden endnu en gang kommer til at ændre sig og ens hverdag bliver lidt mere hektisk.

Prøv at give det nogle dage og se, hvordan du så har det.

Pøj pøj med det og husk, at nr. to barn ikke betyder dobbelt så hårdt som med et. Den store ændrig skete, da den første kom.

Anmeld

19. juni 2011

tb

ved ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke forlade tråden uden at give dig et  du skal selvfølgelig gøre hvad du føler er det rigtige. Mon ikke du bare er lidt overvældet over det hele?? Hvor gammelt er det store barn??

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Jeg tror, at det er meget normalt at få "kolde fødder", når man er nygravid og verden endnu en gang kommer til at ændre sig og ens hverdag bliver lidt mere hektisk.

Prøv at give det nogle dage og se, hvordan du så har det.

Pøj pøj med det og husk, at nr. to barn ikke betyder dobbelt så hårdt som med et. Den store ændrig skete, da den første kom.

tak for dit svar, kan godt lide den sidste sætning.., ja overvejet også lige tænke over det nogen dage og mærke efter om det er det, for ville gør ham ked uden det er vigtigt..

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

tb skriver:

ved ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke forlade tråden uden at give dig et  du skal selvfølgelig gøre hvad du føler er det rigtige. Mon ikke du bare er lidt overvældet over det hele?? Hvor gammelt er det store barn??

tak for krammet .

min datter er lige blevet 1 år

Anmeld

19. juni 2011

tb

Anonym skriver:

tak for krammet .

min datter er lige blevet 1 år

jeg tænker os lidt, at når du skriver at din mand ellers har meget svært ved at skulle kunne gøre dig gravid, hvad ville der så ske hvis du fik denne graviditet stoppet?? kan i så blive gravide igen, hvis du om et år eller 2 føler dig mere klar??

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

tb skriver:

jeg tænker os lidt, at når du skriver at din mand ellers har meget svært ved at skulle kunne gøre dig gravid, hvad ville der så ske hvis du fik denne graviditet stoppet?? kan i så blive gravide igen, hvis du om et år eller 2 føler dig mere klar??

min datter, er med en anden mand, så vi ved jo ikke om det er den eneste chance vi få normalt. håber du forstår mig

Anmeld

19. juni 2011

Henriette1973

Hej

Jeg tror du har en helt normal reaktion på den nye forandring...

Jeg er selv gravid og venter nr 2. Og jeg kan da godt komme i tvivl om vi kan klare en mere. Men det ender altid med et bragende JA det kan jeg/vi godt.

Jeg tænker det er homonerne det spiller det pus

Held og lykke med det

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Henriette1973 skriver:

Hej

Jeg tror du har en helt normal reaktion på den nye forandring...

Jeg er selv gravid og venter nr 2. Og jeg kan da godt komme i tvivl om vi kan klare en mere. Men det ender altid med et bragende JA det kan jeg/vi godt.

Jeg tænker det er homonerne det spiller det pus

Held og lykke med det

tak skal du have, det håber jeg bare det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.