Har også meldt mig herinde :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Tannie2811

Fik af vide at dette var en fantastisk hjemmeside, og må sige at det ind til videre har levet op til forventningerne

Er en kvinde på næsten 25 år, der bor sammen med min forlovede på 9 år.

Sidste år blev vi forældre til den smukkeste lille prinsesse Josephine.

Vores lille prinsesse blev født allerede i uge 26+2, altså 3 mdr. for tidligt. Hun vejede 905 gr. og målte 33 cm. Vi lå indlagt 1 måned på Rigshospitalet og 2 måneder på Hvidovre.

Josephine er trods sin hårde start på livet en rigtig lille fighter, og selvom hun idag kun er 11 mdr. er hun allerede længere fremme motorisk end hun skal være.

Tænker at denne hjemmeside kan være med til at dele sjove oplevelser, etc. med en masse andre dejlige forældre. Og så er en god debat jo aldrig helt af vejen

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Sara.

Tannie2811 skriver:

Fik af vide at dette var en fantastisk hjemmeside, og må sige at det ind til videre har levet op til forventningerne

Vores lille prinsesse blev født allerede i uge 26+2, altså 3 mdr. for tidligt. Hun vejede 905 gr. og målte 33 cm. Vi lå indlagt 1 måned på Rigshospitalet og 2 måneder på Hvidovre.

Josephine er trods sin hårde start på livet en rigtig lille fighter, og selvom hun idag kun er 11 mdr. er hun allerede længere fremme motorisk end hun skal være.

Tænker at denne hjemmeside kan være med til at dele sjove oplevelser, etc. med en masse andre dejlige forældre. Og så er en god debat jo aldrig helt af vejen

Knus Tanja

Velkommen til

Anmeld

18. juni 2011

Janni.

Hej Tanja

Velkommen til, glæder mig til at se billeder og høre mere om jeres skønne prinsesse

Anmeld

18. juni 2011

Lone Jakobsen

hej og velkommen til

dejligt at jeres lille datter trives så godt trods sin tidlige start på livet.

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

Hej Tanja

Velkommen til verdens bedste baby-hjemmeside, håber du bliver rigtig rigtig glad for at være herinde

Pyhh, lyder til at have været en rigtig hård omgang og en hård start på livet for lille Josephine, men hvor er det fantastisk at høre, at hun bare er så langt fremme, og at hun klarer sig så fantastisk

Der er flere herinde, som har børn, der er født alt alt for tidligt, så håber I kan få jer nogle godt snakke - men selvfølgelig vil vi alle hellere end gerne dele sjove oplevelser, skønne billeder og alverdens andre gode sager med dig

Anmeld

18. juni 2011

Isabella_mor

Velkommen til..

håber du bliver glad for at være her

Anmeld

18. juni 2011

Mi

Velkommen på siden

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Tannie2811 skriver:

Knus Tanja

velkommen til denne side :-).... Sikke en hård start på livet... men dejligt at høre at barnet har det godt :-) Dejligt hun er en fighter, det hjælper hende på livets vej

Anmeld

18. juni 2011

Faith

Hej og velkommen til!

Sikke en lille sej pige i har jer der

Jeg har tvillinger født i uge 33+3. Det er jo ingenting i forhold til jeres Josephine. De var dobbelt så store som hende. Der er en del herinde som har født meget for tidligt. En enkelt i uge 24, 1 i uge 25 og 2 i uge 26 (så vidt jeg ved), så dem tror jeg du kan dele mange ting med.

Håber du bliver glad for at være herinde.

Anmeld

19. juni 2011

Tannie2811

Tak alle sammen. Ja hjemmesiden er jo stærkt vanedannende. Snakker allerede med nogle stykker der har født for tidligt, dog privat.

Især et par vi lå sammen med på Riget der fik deres lille prins i uge 25. Så der kan vi heldigvis udveksle en masse erfaringer etc.

Men det er altid rart at snakke med nye mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.