Frederic hopper på hans indpakked fødder... video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Camillee

Hold da op en sej lille mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

B&J

Altså den bølle bandit hihihih han er jo super sød at se på han havde lige lyst til musik og vup var der musik

også op i sofaen hvor er han dog bare super skøn

Anmeld

18. juni 2011

Nettemor

Mor til Frederic skriver:

nej og det er lækkert...

han skal dog beholde sine dukkefødder så længe som muligt, så der ikke kommer sokkefnulder og bakterie i sårene..

men så længe han ikke er irriteret af det burde det vel heller ikke være et problem?

han er da bare super sej!

Anmeld

19. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Camillee skriver:

Hold da op en sej lille mand

tak...

Den skøre bandit...

Anmeld

19. juni 2011

B&J skriver:

Altså den bølle bandit hihihih han er jo super sød at se på han havde lige lyst til musik og vup var der musik

også op i sofaen hvor er han dog bare super skøn

jeps... og med den voulme det havde, kunne jeg ikke høre om han laved ballade eller ej...

Ja, ting der er i hans øjen højde kan han komme over - da han som du så på den ene kan løfte de stænger så højt op. Han kan sågar stå med det ene ben strakt nede på jorden og strække det andet lige op så det ligger ind til hans øre - så børne gitre mm, virker ikke på ham. 

Det mest underlige var at der sad en dvd i afspiller'n, så han skulle tænde den - trykke på </> for at skifte til radio... slyngel pilfinger...

Anmeld

19. juni 2011

B&J

jeps... og med den voulme det havde, kunne jeg ikke høre om han laved ballade eller ej...

Ja, ting der er i hans øjen højde kan han komme over - da han som du så på den ene kan løfte de stænger så højt op. Han kan sågar stå med det ene ben strakt nede på jorden og strække det andet lige op så det ligger ind til hans øre - så børne gitre mm, virker ikke på ham. 

Det mest underlige var at der sad en dvd i afspiller'n, så han skulle tænde den - trykke på </> for at skifte til radio... slyngel pilfinger...

hold da op han kan jo bare det der, snart sætter han en film på også siger mor kom nu skal vi se film

Anmeld

19. juni 2011

B&J skriver:

hold da op han kan jo bare det der, snart sætter han en film på også siger mor kom nu skal vi se film

Hvis han havde interesse i det, kunne han nok godt det...

Han kan ihvertfald tage farmands mobil og ringe op til min mobil, han kan genkende ordene og i farmands er jeg gemt under smukke. Men ser han sit snit, tager han hans mobil - kigger i sidste udgående opkald - finde smukke og trykker på det grønne rør...

Og nej, han får ikke sin egen tlf... 

Har du nogen anelse om hvor lang tid sår er til at hele?

Hans fødder er jo pakket godt ind også ude foran på tæerne. Så han går som sådan en balletdanser, på tå spidserne... Og med de 'løse' ben han har, kan stå ved en stol og bare svinge det ene ben, som om han varmer op til ballet - med strakt vrist og det hele... 

Han var i bad idagmed begge fødder pakket ind i plastik og tape... 

Anmeld

19. juni 2011

B&J

Hvis han havde interesse i det, kunne han nok godt det...

Han kan ihvertfald tage farmands mobil og ringe op til min mobil, han kan genkende ordene og i farmands er jeg gemt under smukke. Men ser han sit snit, tager han hans mobil - kigger i sidste udgående opkald - finde smukke og trykker på det grønne rør...

Og nej, han får ikke sin egen tlf... 

Har du nogen anelse om hvor lang tid sår er til at hele?

Hans fødder er jo pakket godt ind også ude foran på tæerne. Så han går som sådan en balletdanser, på tå spidserne... Og med de 'løse' ben han har, kan stå ved en stol og bare svinge det ene ben, som om han varmer op til ballet - med strakt vrist og det hele... 

Han var i bad idagmed begge fødder pakket ind i plastik og tape... 

hihihhiih han kan bare det der ham frederic han er lyn hurtig til at lære

ummm nu har jeg jo ikke se hvordan sådan noget ser ud men mine sår i maven er stort set helet med skorp på og det har taget ca 11dage hvor de har lavet hul i maven og skulle undersøge inden under

men mon ikke de der 10-15 dage eller sådan noget

Anmeld

19. juni 2011

B&J skriver:

hihihhiih han kan bare det der ham frederic han er lyn hurtig til at lære

ummm nu har jeg jo ikke se hvordan sådan noget ser ud men mine sår i maven er stort set helet med skorp på og det har taget ca 11dage hvor de har lavet hul i maven og skulle undersøge inden under

men mon ikke de der 10-15 dage eller sådan noget

fik nemlig at vide at hvis forbindingen begyndte at falde af på 3-4 dagen skulle vi lappe den...

Og ellers skulle han beholde dem på så laang tid som muligt... Men tænker også at de jo beskydter mod alt det der på gulvet af snavs og at han ikke piller i dem...

Men for hunde hvor det kribler med at få dem af ham, da han jo styrter rundt - men bare ikke kan være udenfor...

Det selvopløselige tråde og vi måtte godt klippe dem til, hvis de drilled... 

1. 2 stk's slanke ben med dukkefødder pakket i plast...

2+3. fandt sørme også nogle sorte sokker der kunne passe til. Så ser man dem ikke så tydligt..

4. Ved at finde et bælte... selv hans gamle skridsikre tykke sokker kan bruges ud over dem, så kan man jo løbe det hurtigere..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2011

B&J

fik nemlig at vide at hvis forbindingen begyndte at falde af på 3-4 dagen skulle vi lappe den...

Og ellers skulle han beholde dem på så laang tid som muligt... Men tænker også at de jo beskydter mod alt det der på gulvet af snavs og at han ikke piller i dem...

Men for hunde hvor det kribler med at få dem af ham, da han jo styrter rundt - men bare ikke kan være udenfor...

Det selvopløselige tråde og vi måtte godt klippe dem til, hvis de drilled... 

1. 2 stk's slanke ben med dukkefødder pakket i plast...

2+3. fandt sørme også nogle sorte sokker der kunne passe til. Så ser man dem ikke så tydligt..

4. Ved at finde et bælte... selv hans gamle skridsikre tykke sokker kan bruges ud over dem, så kan man jo løbe det hurtigere..

Jaa de har nok ret længes som muligt som om det er lidt øv men det er jo fordi når det begynder at hele klør det jo som bar helvede og han må jo heller ikke klø i det men det er da godt nok ikke nemt, hans fødder er jo hele 3 nr for stor til han krop når han har pakket dem sådan en og hvor er dine hjemmelavet posestøvler bare super flotte

han er så super dejlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.