Hvornår ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Mortil2-87

Hvornår er man egentlig høj gravid,?? Nogle siger fra uge 37 , andre siger man er det i sidste trimester..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Mutti2

Malousmor87 skriver:

Hvornår er man egentlig høj gravid,?? Nogle siger fra uge 37 , andre siger man er det i sidste trimester..???

Hvis du tager efter det medierne bruger når de skrive om højgravide er det godt nok 3. Trimester. Men personligt vil jeg mene at det ligger lidt senere 

Anmeld

19. juni 2011

Mortil2-87

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvis du tager efter det medierne bruger når de skrive om højgravide er det godt nok 3. Trimester. Men personligt vil jeg mene at det ligger lidt senere 

ja ville også selv mene at den sidst mdr er man høj gravid.

Anmeld

19. juni 2011

SussieThyssen

Malousmor87 skriver:

Normalt de sidste 8-6 uger før

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juni 2011

Zibi_84

Mener at have hørt at det er 3 uger før termin? Har 1 uge til termin, så jeg betragter da mig selv som meget højgravid hihi

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

Malousmor87 skriver:

Synes aldrig jeg blev højgravid hi hi... men min mave sad hvor den sad, lige midt på hele forløbet..

Anmeld

19. juni 2011

chael

Malousmor87 skriver:

Min jordemoder, har haft 2 forskellige, har begge sagt fra 3. Trimester.

*Camilla 25+4

Anmeld

19. juni 2011

VIPpigen

Den debat har været oppe før... Og som nogen skriver, så mener læger og jordemødre samt medier osv. at det er når du går ind i 3 trimester...

Mange gravide selv mener de først er højgravide når de har nået 37+0, og det er iorden baby kommer uden problemer.

Jeg selv er nok tilsluttet mig de gravides mening da jeg fødte 35+2, og slet ikke følte jeg var højgravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.