SSh elev.. læs lige her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2008

starsofheaven

Så lige at der blev spurgt til om man må arbejde som ssh elev i julen osv.. emn mit spørgsmål går på.. hvad får i i løn hva? jege r selv ssh elev og er på barsel for tiden men min løn ligger på 6500 efter skat og synes det er alt for lidt især nu når man er belvet forælder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Pia

Jeg tror elev lønne er ens for alle ssh elvere.
Dog ´kan man aldirg sammenligne det helt. For er man over 25 er der mange der kan få voksne elev løn..
Og så kommer det jo an på ens fradrag osv.
Du skriver du får 6500 kr efter skat. Det er ikke det i skal sammenligne.
Det er beløbet du får før skat du skal gå ud fra
Og så er det jo forskelligt hvad folk får alt efter om man er enlig mor/far osv.
Men du kan altid kontakte din kommune og høre om du kan få noget ekstar nu du er blevet mor.

Kh Pia

Anmeld

3. december 2008

Honningblomst

starsofheaven skriver:

Så lige at der blev spurgt til om man må arbejde som ssh elev i julen osv.. emn mit spørgsmål går på.. hvad får i i løn hva? jege r selv ssh elev og er på barsel for tiden men min løn ligger på 6500 efter skat og synes det er alt for lidt især nu når man er belvet forælder!

Det er sådan lønnen er..jeg er enlig med tre børn og får mindre end dig udbetalt pr. måned.
Eva,

Anmeld

3. december 2008

SaNiNa

Jeg fik 6200 udbetalt ikke ret meget mere som fast ansat... får helt klart mere ved at kører som vikar...

syntes det er helt ok vi ikke får mere som elever vi da meget mere end dem som er på su.

Sanne

Anmeld

3. december 2008

stumpen-89

Jeg får også kun 6500 efter skat.. jeg synes det er lidt, også hvad de ansatte får, Altså hvad jeres løn er..

Anmeld

3. december 2008

stumpen-89

Jeg får også kun 6500 efter skat.. jeg synes det er lidt, også hvad de ansatte får, Altså hvad jeres løn er..

Anmeld

3. december 2008

Heidi.

Jeg får voksenløn.. 18665.- før skat..

Anmeld

3. december 2008

starsofheaven

Jeg synes bare det er så øv at man ikke får mere... helt ærligt det er da os der passer på de ældre mennekser og så får man sådan en sølle løn... og det alså ik let med et barn også.. sys godt man kunne få noget tillæg når man er forsørger

Anmeld

3. december 2008

starsofheaven

Eva skriver:

Det er sådan lønnen er..jeg er enlig med tre børn og får mindre end dig udbetalt pr. måned.
Eva,

hold da op hvordan kan du klare den så? med husleje og regninger.. puhha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.