Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juni 2011

Kay

Min mors venindes datter er blevet gift i dag.. og de havde akut brug for barne pige til deres søn på 6 md. (den anden var blevet syg) og det sagde jeg ja til... og moren til barnet lovede mig en liste over hvad han plejede at spise hvornår...

barnet blev afleveret af "morfar" og jeg fik afvide han nok skulle sove en time med det samme...

og så var den stressede og småforvirrede far til bruden afsted igen... nu har jeg så ledt alle poser og takser igennem og der er ingen liste... over hvad og hvornår....

der er tøj, lege tøj, noget mad på glas, og nogle brikker med modermælks erstatning... kan jo læse mig frem til hvad jeg skal gøre ved disse ting... men hvor meget skal sådan et 6 mdrs barn havde at spise...

altså tænker et glas af det der mad (noget der står lasange på), når vi andre spiser... men skal han også havde noget inden han skal sove???

og så skal han jo havde noget til morgen... men er det bedst med frugt mos eller erstatning om morgnen???

kan self. ringe og spørge bruden... men tænker bare at hun har nok at tænke på og helst skal nyde dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Kay

har nu sidet og søgt lidt... og har fundet et sted hvor det står at en 6 mdr.s baby skal havde noget grød/mos og erstatning til aften og erstatning inden godnat tid...

hvad tid putter man et parn på 6 md???

total lorst her... så vil meget gerne havde hjælp... har ingen erfaring eller børn

Anmeld

18. juni 2011

Bryndis

Min dreng er 6 måneder og han får grød til morgen, middag og aften. Og der imellem får han frugtmos og modermælks erstatning. Og inden han bliver puttet kl 19.00-19.15 får han vælling.

Anmeld

18. juni 2011

Kay

Bryndis skriver:

Min dreng er 6 måneder og han får grød til morgen, middag og aften. Og der imellem får han frugtmos og modermælks erstatning. Og inden han bliver puttet kl 19.00-19.15 får han vælling.

oki... tak for hjælpen... det med maden gik fint

og det er en super glad dreng... tror os jeg vil til at gære ham putte klar

Anmeld

18. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Syntes det er fantastisk du er trådt til :0) Du må have reddet hele deres dag

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

18. juni 2011

henh01

Vores på 7 mdr er også lagt ind.. Han får en flaske at sove på.. Havregrød til morgenmad, øllebrød eller majs - ris - boghvede - hirsegrød middag, frugtmos med lidt grød eftermiddag, "alm" mad aften (kartoffel, grøntsag og moset kød) og så som sagt en flaske at sove på. God fornøjelse med pasningen

Anmeld

18. juni 2011

Multebær

Kay skriver:

Min mors venindes datter er blevet gift i dag.. og de havde akut brug for barne pige til deres søn på 6 md. (den anden var blevet syg) og det sagde jeg ja til... og moren til barnet lovede mig en liste over hvad han plejede at spise hvornår...

barnet blev afleveret af "morfar" og jeg fik afvide han nok skulle sove en time med det samme...

og så var den stressede og småforvirrede far til bruden afsted igen... nu har jeg så ledt alle poser og takser igennem og der er ingen liste... over hvad og hvornår....

der er tøj, lege tøj, noget mad på glas, og nogle brikker med modermælks erstatning... kan jo læse mig frem til hvad jeg skal gøre ved disse ting... men hvor meget skal sådan et 6 mdrs barn havde at spise...

altså tænker et glas af det der mad (noget der står lasange på), når vi andre spiser... men skal han også havde noget inden han skal sove???

og så skal han jo havde noget til morgen... men er det bedst med frugt mos eller erstatning om morgnen???

kan self. ringe og spørge bruden... men tænker bare at hun har nok at tænke på og helst skal nyde dagen

ville bare lige sige 'hvor er du sej' :-) godt du fik fundet en god løsning

Anmeld

18. juni 2011

Silas&Mille

Kay skriver:

Vores søn Silas er 5½ måned gammel han spiser som følger:

210 ml MME når han vågner 

kl 11 får han grød

en gang imellem 13 og 14 får han 180 ml MME

kl ca 17:30 får han grød 

og så får han en flaske på ca 150 ml MME lige inden han skal sove.

Han får vand i kop til grøden.

Anmeld

18. juni 2011

Kay

numsefisk skriver:

Syntes det er fantastisk du er trådt til :0) Du må have reddet hele deres dag

det håber jeg også... håber de får en god aften... han er ik helt let at få til a sove... men tror han sover nu...

Anmeld

18. juni 2011

Kay

Multebær skriver:

ville bare lige sige 'hvor er du sej' :-) godt du fik fundet en god løsning

hi hi tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.