Min mors venindes datter er blevet gift i dag.. og de havde akut brug for barne pige til deres søn på 6 md. (den anden var blevet syg) og det sagde jeg ja til... og moren til barnet lovede mig en liste over hvad han plejede at spise hvornår...
barnet blev afleveret af "morfar" og jeg fik afvide han nok skulle sove en time med det samme...
og så var den stressede og småforvirrede far til bruden afsted igen... nu har jeg så ledt alle poser og takser igennem og der er ingen liste... over hvad og hvornår....
der er tøj, lege tøj, noget mad på glas, og nogle brikker med modermælks erstatning... kan jo læse mig frem til hvad jeg skal gøre ved disse ting... men hvor meget skal sådan et 6 mdrs barn havde at spise...
altså tænker et glas af det der mad (noget der står lasange på), når vi andre spiser... men skal han også havde noget inden han skal sove???
og så skal han jo havde noget til morgen... men er det bedst med frugt mos eller erstatning om morgnen???
kan self. ringe og spørge bruden... men tænker bare at hun har nok at tænke på og helst skal nyde dagen
Anmeld