Først får du lige et

Det er aldrig rart at få at vide, for man hører det som "der er noget galt med dit barn" og det er slet ikke det de mener.
Hvis de virkelig var nervøse for at jeres lille guldklump ikke tog nok på ville du blive sendt til tjek noget hurtigere end 4 uger - det er jeg helt sikker på

De tal man kan finde på nettet er gennemsnitsvægt for de små pus, så det kan svinge rigtig voldsomt både på den ene og anden side af tallet uden at det er noget man behøver at bekymre sig om.
Jeg er i modsatte situation - min lille prins vejer en del mere end gennemsnittet, så jeg kan heller ikke regne med de tal jeg finder på nettet - jeg skal lige lægge 300 g til ca.. så det skal du ikke tænke så meget over

Min læge sagde til mig at der kan nå at ske rigtig meget med deres vægt på et par uger - i jeres tilfælde kan hun nå at indhente lidt, i vores tilfælde kunne vægtøgningen falde en smule, men det var ikke sikkert! Der er jo nogen som skal føde de store børn og nogen der skal føde de små - det er jo de færreste bebser der kommer ud og vejer 3500g som gennemsnittet ligger på

Så selvom det kan være svært at smide bekymringerne væk, så tror jeg roligt du kan gøre det i dette tilfælde, og ellers hvis du føler dig helt ude af den, så ring og snak med jordemoderen på mandag - er helt sikker på at hun nok skal berolige dig

Held og lykke med det hele
Anmeld