30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Nogen der kender noget til det?
Jeg har mistanke om at det er hvad der er galt her. Min søn har meget luft i maven, afføring i bleen ved alle bleskift (der kommer noget med hver gang han prutter også) Han tager meget på (60gr. om dagen) Mavekneb, virker som om han har ondt når han skal af med noget.
De sidste 2 dage har hans afføring været grøn, hvad kan det nu skyldes?
Der løber mælk ud af mine bryster hele tiden (næsten) og ved amning bliver vi drivvåde begge to og må skifte tøj både på ham og mig selv hver gang. Det er ikke fordi han ikke synker, det kan jeg både se og hører at han gør. Han klojs også tit i mælken, virker som om det løber for hurtigt til at han kan følge med. Han behøver ikke engang sutte for at få noget, han kan nøjes med at ligge og synke.
Virker bare underligt hvis det skal løbe så vildt meget ud af mig hele tiden. Kan det virkelig være rigtigt? Og hvad kan jeg dog gøre ved det?
Vi var indlagt den første uge af hans liv, og der mente sygeplejerskerne at jeg skulle malke ud i ti min efter hver amning. Tænker det måske er der det er gået galt, og jeg producere for meget fordi mine bryster er blevet overstimuleret.
Hjælp hvad skal jeg gøre?
Anmeld