Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MIn venindes nevø skulle døbes og han er søn af en rigtig bondemand.
Det er chokoladekage med hindbærmouse og hvid tobleronecreme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Faldt lige over din kage!
Hvor er da bare megaflot!!
Hvordan gør I, når I former dyrene? Er det bare fri fantasi eller har du en skabelon, du kigger lidt efter?
Jeg vil selv prøve en dag, men ved ikke lige, hvordan jeg skal få startet!
Hvordan sætter i tingene fast?? Altså udenpå det grønne...
Wauw den er godt nok flot!
Wauw en super flot kage... Lige en kage efter vores hoved Her har min far en gård og der køres KUN med Fendt traktorer..
maria_wt skriver: Hvordan sætter i tingene fast?? Altså udenpå det grønne...
jeg bruger altid vand og en pensel.. og brug ikke for meget af det..
andre bruger tylose lim.
piadas skriver: Faldt lige over din kage! Hvor er da bare megaflot!! Hvordan gør I, når I former dyrene? Er det bare fri fantasi eller har du en skabelon, du kigger lidt efter? Jeg vil selv prøve en dag, men ved ikke lige, hvordan jeg skal få startet!
der skal selvfølgelig lidt kreativitet til, men ellers finder jeg inspiration hos andre og eller bruger youtube meget..
skriv fx fondant teddy, så kommer der flere videor frem på hvordan du laver en bamse.. og det er samme princip med dyrene her.
Susan1978 skriver: der skal selvfølgelig lidt kreativitet til, men ellers finder jeg inspiration hos andre og eller bruger youtube meget.. skriv fx fondant teddy, så kommer der flere videor frem på hvordan du laver en bamse.. og det er samme princip med dyrene her.
Super!
Det vil jeg prøve næste gang, jeg skal lave en kage!
Tak for hjælpen!
Hvor er den flot...
Tak for alle jeres søde beskeder, på denne af ellers ældre dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128