Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja igår blev vores dejlige Laura 9 måneder.Hun har i cirka 2 uger kravlet på livet løs.Billederne taler for sig selv - hun er en bisse og trangen til at lave ballade lyser langt ud af øjnene på hende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NØJ, hvor er hun sød!! Er total tosset med første billede. Nuurrrhh Glæder mig til min søn er i den alder.. Det må da være fantastisk
MissChrista skriver: NØJ, hvor er hun sød!! Er total tosset med første billede. Nuurrrhh Glæder mig til min søn er i den alder.. Det må da være fantastisk
Hun er en rigtig skrup-sak !Ja det er skønt at hun selv kan komme lidt rundt nu, man kan sagtens mærke at hun bliver mere og mere tilfreds.
Tina&Daniel skriver: Hun er en rigtig skrup-sak !Ja det er skønt at hun selv kan komme lidt rundt nu, man kan sagtens mærke at hun bliver mere og mere tilfreds.
Hvor må det være dejligt MIn søn er 6 mdr, han viser ikke rigtig nogen tegn på at ville bare BEGYNDE at udforske hvad "kravle" er haha.. men det kommer nok indtil da må mor her bare ha' lidt ondt i ryggen hihi
MissChrista skriver: Hvor må det være dejligt MIn søn er 6 mdr, han viser ikke rigtig nogen tegn på at ville bare BEGYNDE at udforske hvad "kravle" er haha.. men det kommer nok indtil da må mor her bare ha' lidt ondt i ryggen hihi
Her kom det fra den ene dag til den anden. Hun stod cirka stille 2 uger på det stadie hvor hun var oppe på alle fire - men bare rokkede frem og tilbage og faldt ned på maven igen. Men ja - det er jo det med at koordinere både begge ben og begge arme på een gang.
Tina&Daniel skriver: Her kom det fra den ene dag til den anden. Hun stod cirka stille 2 uger på det stadie hvor hun var oppe på alle fire - men bare rokkede frem og tilbage og faldt ned på maven igen. Men ja - det er jo det med at koordinere både begge ben og begge arme på een gang.
haha ja Det må være svært .. naarh, men jeg har nu gheller ikke så travlt. synes han vokser alt for stærkt i forvejen, så hvis han allerede begyndte at kravle i en alder af 6 mdr .. !!! det ser SÅ sjovt ud, når de står på alle 4 og rokker sig frem og tilbage
Hvor er hun skøn
wow hvor er hun en dejlig lille nuser pige hun er da bare for sød hold op hun er skøn sikke en smuk pige, og hvor er hun sej, så skal mor og far snart passe på for så er hun snart i alt
http://www.youtube.com/watch?v=FXG08mujHQs
Maja_4000 skriver: Hvor er hun skøn
Mange tak :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128