De bedste udsalgs-webshops lige nu!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Thereseh

Hej piger

Der er gang i sommerudsalget alle steder på nettet, ser det ud til. Har I nogle favorit webshops til shopping af børnetøj og udstyr?

Jeg har købt en masse inde på www.filabel.dk

Med termin i morgen, og ingen tegn på at babyen vil ud, kan man jo sagtens fordrive tiden med at shoppe lidt fra sofaen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

MamaJakob

Du sku' da ha' været til Katvig lagersalg, Therese! Der var også riiiiiigeligt med ting at bruge penge på - og så kunne turen til Christianshavn måske også lægge lidt (mere) pres på den lille spunk

Nåmen, ellers er der også www.smaahjerter.dk og www.ejsikkelej.lazylazy.com - der er gratis fragt

Anmeld

18. juni 2011

ann-kristina

Jeg købte i sidste uge en stor bunke pigetøj på IdaT.dk til 70%. Det er lige kommet i dag. Pigerne er ellevilde!!!

Anmeld

18. juni 2011

karina1980

pompdeluxe havde 70 % på deres den anden dag, der var et kort her i huset der måtte fluks en tur i fryseren inden det smeltede

Anmeld

18. juni 2011

132319

Jeg tilslutter mig smaahjerter.dk -Fantastisk hjemmeside, altid god service og fri fragt 

Ellos har også ret meget fint babytøj, sat ned 

Anmeld

19. juni 2011

Thereseh

MamaJakob skriver:

Du sku' da ha' været til Katvig lagersalg, Therese! Der var også riiiiiigeligt med ting at bruge penge på - og så kunne turen til Christianshavn måske også lægge lidt (mere) pres på den lille spunk

Nåmen, ellers er der også www.smaahjerter.dk og www.ejsikkelej.lazylazy.com - der er gratis fragt

Uhh, jeg overvejede det også  Mine fede fødder, var dog ikke helt enige så det blev til en lokal gåtur på Vesterbro istedet. Damn. 

Anmeld

19. juni 2011

Thereseh

Tak for svaret piger. 

Jeg kan oplyse at www.ansos.dk starter udsalg (30-70%)på tirsdag. De skriver også i deres nyhedsbrev:

Du får 30% rabat på alle varer fra  Norlie Serendipity Lille Barn Ubang Green Cotton Ziestha Shirley Bredal og  Poppy Rose.
Skriv "nyhedsbrev" i kommentarfeltet på din ordre, og så fratrækker vi de 30% rabat manuelt. Der bliver ikke fratrukket yderligere rabat på i forvejen nedsatte varer.

Anmeld

19. juni 2011

LC

Der er også udsalg på http://morogbaby.com og www.snabelfant.dk

Super med nogle gode links, rart at kunne købe en masse lidt billigere...

Anmeld

19. juni 2011

sarahb

her er der handlet masser af idat, milkcopenhagen til 70% og det samme med pompdeluxe og zippit.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.