Må jeg se jeres børns mæslinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Anonym trådstarter

Min søn har fået noget rødt udslet agtig noget bag begge ører. Jeg tænkte at det måske var soleksem hvis nu de ik har smurt ham med solcreme dér i vuggestuen, men så læste min mand at det ku være et tegn på mæslinger Håber det sgu ikke. Han har fået den første MFR vaccine så ka han godt få det alligevel ?Vil rigtig gerne se billeder så jeg kan sammenligne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

L.J.L

Min søn har fået noget rødt udslet agtig noget bag begge ører. Jeg tænkte at det måske var soleksem hvis nu de ik har smurt ham med solcreme dér i vuggestuen, men så læste min mand at det ku være et tegn på mæslinger Håber det sgu ikke. Han har fået den første MFR vaccine så ka han godt få det alligevel ?Vil rigtig gerne se billeder så jeg kan sammenligne

min søn har lige haft noget udslæt som viste sig at være eksem fra varmeknopper, kan det være det?

Jeg er ret sikker på at man ikke kan få mæslinger når man har fået vaccinen.

Anmeld

18. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Google er din ven. Og ellers hvis jeg havde den mindste mistanke, så ring til vagtlægen. Og ikke sidde og vente på der bliver uploadet billeder herinde.

*Camilla 25+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.