Psc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

LISBETH:-)

ciepige skriver:

Ja, altså jeg kan ikke hitte ud af at bage - og da slet ikke sådan nogle fine nogle 

Så det er nok bare jalouxien der sætter ind, her. 

ha ha ok du må bare igang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

linemus

ciepige skriver:

Ja, altså jeg kan ikke hitte ud af at bage - og da slet ikke sådan nogle fine nogle 

Så det er nok bare jalouxien der sætter ind, her. 

Du skal bare igang

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha ok du må bare igang!

Aj, nu holder du op. Jeg vil ikke have dig i mit hoved mere!

Anmeld

20. juni 2011

LISBETH:-)

linemus skriver:

Aj, nu holder du op. Jeg vil ikke have dig i mit hoved mere!

Var lige ved og skrive om du ikke kan holde op med at tænke for det er altså ret anstrængende

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Var lige ved og skrive om du ikke kan holde op med at tænke for det er altså ret anstrængende

LOL 

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

Jeg har lavet den med lidt jordbær"sovs" og skovbærcider, mums den var god, den har jeg tænkt mig at bruge ovenpå nogle muffins engang.....

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Dot D skriver:

Jeg har lavet den med lidt jordbær"sovs" og skovbærcider, mums den var god, den har jeg tænkt mig at bruge ovenpå nogle muffins engang.....

Uhm, det lyder godt Kommer du det i istedet for noget andet, eller tilføjer du det bare? Er det nemt nok uden at ødelægge psc'ens fylde?

Anmeld

22. juni 2011

Dot D

linemus skriver:

Uhm, det lyder godt Kommer du det i istedet for noget andet, eller tilføjer du det bare? Er det nemt nok uden at ødelægge psc'ens fylde?

Det kom i istedet for mælk(eller hyldesaft eller....) og den smagte FANTASTISK, selv min datter var vild med den, hun ordnede lige skålen tilsidst, hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.