Barbie kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

LISBETH:-)

linemus skriver:

Årh, hvor er du sød Jeg har set dukkerne uden ben på dinkage til 22,- så det er ikke så galt. Jeg kan selvfølgelig også bare snige op på pigeværelset om natten... Men må da lige kigge efter et sæt med form og dukke. Det ku' jo også være, der var andet, man lige stod og manglede helt vildt

PSC: Jeg har lige prøvet det for første gang. I LOVE IT Kommer aldrig til at bruge alm. smørcreme igen

Nej jeg var også omvendt efter første forsøg

Tror jeg gav 200 kr. for form og dukke på hmmmm måske det var specialkøbmanden!?

Synes det er en meget nem kage og lave. Især fordi hvis man bruger fondant så skal det ikke være glat og fordi kagen er lidt bulet så gør det heller ikke noget!

Glæder mig til at se resultatet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

KamillaT

flot 

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Nej jeg var også omvendt efter første forsøg

Tror jeg gav 200 kr. for form og dukke på hmmmm måske det var specialkøbmanden!?

Synes det er en meget nem kage og lave. Især fordi hvis man bruger fondant så skal det ikke være glat og fordi kagen er lidt bulet så gør det heller ikke noget!

Glæder mig til at se resultatet!

Ja ja, nu skal jeg lige sunde mig over bryllupskagen. Puha, hvor var jeg svedt, men den lykkedes og bruden var glad

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT skriver:

flot 

TAK

Anmeld

20. juni 2011

linemus skriver:

Ja ja, nu skal jeg lige sunde mig over bryllupskagen. Puha, hvor var jeg svedt, men den lykkedes og bruden var glad

Ja den havde du vist meget sjov med!

Har du lagt billeder ind, eller er det bare mig der har misset noget?

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Ja den havde du vist meget sjov med!

Har du lagt billeder ind, eller er det bare mig der har misset noget?

Ikke endnu. Jeg har haft travlt med at spise kagerester og være træt Men de kommer.

Anmeld

20. juni 2011

linemus skriver:

Ikke endnu. Jeg har haft travlt med at spise kagerester og være træt Men de kommer.

ha ha ha ja DET skal også passes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.