Klaovogn med eller uden svinghjul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Mettemus

Hej piger,

Vi planlægger klapvognskøb, og jeg er ved at undersøge markedet for brugte vogne. Som udgangspunkt havde jeg tænkt, at det ville være smart med svinghjul, fordi vi bor i Århus C, men da jeg kan se, at der næsten ikke er nogen til salg med sådan nogle hjul, kom jeg til at tænke på, om det i virkeligheden er fordi, det er en dårlig idé - altså at der ikke er nogen til salg med svinghjul, fordi det i virkeligheden er upraktisk?

Så hvad er jeres erfaringer - for og imod svinghjul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

blomst84

Følger lige med

Anmeld

17. juni 2011

StineL

Vi har en Teutonia Mistral S ved svinghjul på 2 af hjulene og den er så fantastik nem at køre med. Meget nemmere end den anden klapvogn vi har, som blot har almindelige hjul.

Anmeld

17. juni 2011

132319

Med 

Vi har en Emmaljunga Nitro City som nu er 2½ år gammel og kører upåklageligt 

Anmeld

17. juni 2011

Mettemus

StineL skriver:

Vi har en Teutonia Mistral S ved svinghjul på 2 af hjulene og den er så fantastik nem at køre med. Meget nemmere end den anden klapvogn vi har, som blot har almindelige hjul.

Vi havde faktisk kigget på Teutonia, men jeg troede ikke man kunne få dem med svinghjul - skønt!

Hvad gav i for den, kan du huske det?

Anmeld

17. juni 2011

Mettemus

132319 skriver:

Med 

Vi har en Emmaljunga Nitro City som nu er 2½ år gammel og kører upåklageligt 

Fedt, er glad for nogle positive tilbagemeldinger. Kan du huske hvad i gav for den?

Anmeld

17. juni 2011

132319

Mettemus skriver:

Fedt, er glad for nogle positive tilbagemeldinger. Kan du huske hvad i gav for den?

Mener det var 4500, med overlærred 

Den har kørt land og rige rundt da min søn var lille og jeg bruger den nu til min datter  Klart det bedste køb jeg har gjort!

Mit bedste bud på at der ikke rigtig er nogen brugt til salg, er fordi folk er så glade for dem at de ikke vil af med dem 

Anmeld

17. juni 2011

Mettemus

132319 skriver:

Mener det var 4500, med overlærred 

Den har kørt land og rige rundt da min søn var lille og jeg bruger den nu til min datter  Klart det bedste køb jeg har gjort!

Mit bedste bud på at der ikke rigtig er nogen brugt til salg, er fordi folk er så glade for dem at de ikke vil af med dem 

Uh det er også mange penge... men på den anden side - hvis pris og kvalitet hænger sammen?

Haha, ja - det må være derfor der ikke er ret mange til salg

Anmeld

17. juni 2011

StineL

Mettemus skriver:

Vi havde faktisk kigget på Teutonia, men jeg troede ikke man kunne få dem med svinghjul - skønt!

Hvad gav i for den, kan du huske det?

Uha er ikke helt sikker. Vi købte den over nettet i Tyskland. Der var en del at spare. Mener vi gav 3.500 kr.

Anmeld

17. juni 2011

132319

Mettemus skriver:

Uh det er også mange penge... men på den anden side - hvis pris og kvalitet hænger sammen?

Haha, ja - det må være derfor der ikke er ret mange til salg

Bestemt et stort engangsbeløb, ja 

Men men, den er brugt som klapvogn, som barnevogn (fandt en brugt overdel) og nu igen som klapvogn og jeg er faktisk ret sikker på at jeg kan sælge den videre om et par år når min datter ikke bruger den længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.