Shit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

sagen er den, at jeg igennem min gravidtit fra start af, har haft på fornemmelsen af at jeg skal have tvillinger. jeg er i 18. uge og har ikke været til NF, derfor ved jeg ikke besked endnu. jeg skal scannes i starten af juli først så ventetiden jeg bare lang lige nu. 

- først så synes jeg at jeg er MEGET stor , også i forhold til at det er 2. gravidtet. 

- da jeg var ved lægen og blive undersøgt i 15. uge, sagde min læge at jeg havde en meget stor livmoder. 

- jeg har selv tvillingesøskende..

jeg kan virkelig ikke tænke på andet lige nu... jeg har altid ønsket mig tvillinger, MEN må nok indrømme at det ikke er det jeg ønsker mig allermest nu hvor mit barn kun er 15 mrd... - men er der 2, så er det sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

KamillaT

bliver spændende at se

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Det er lige lidt at sluge.... Men når man vender sig til tanken, kan man ikk glæde sig til andet...  Det skal nok gå... det kan godt være det bliver dobbel så hårdt, men så er der også dobbel så mange glæder...  

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Det er lige lidt at sluge.... Men når man vender sig til tanken, kan man ikk glæde sig til andet...  Det skal nok gå... det kan godt være det bliver dobbel så hårdt, men så er der også dobbel så mange glæder...  

ja er også helt sikker på jeg bliver rigtig glad for det - det er bare tanken der skræmmer lige nu :-D.

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

ja er også helt sikker på jeg bliver rigtig glad for det - det er bare tanken der skræmmer lige nu :-D.

jaah jeg kan godt følge dig... Det tog mig en uge tids at "komme mig over nyheden", men efter det kan jeg ikk forestille mig der kun lå en...

Glæder mig til at høre opdate..

Hvis jeg må spørger hvorfor har du valgt NF fra?

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaah jeg kan godt følge dig... Det tog mig en uge tids at "komme mig over nyheden", men efter det kan jeg ikk forestille mig der kun lå en...

Glæder mig til at høre opdate..

Hvis jeg må spørger hvorfor har du valgt NF fra?

det var fordi jeg havde noget skole der skulle passes, og ville ikke smides ud. - for ved jo hvor meget tid man bruger på læge, scanninger og jordemoderbesøg, så fik taget blodprøve i stedet for. :-)

Anmeld

17. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

det var fordi jeg havde noget skole der skulle passes, og ville ikke smides ud. - for ved jo hvor meget tid man bruger på læge, scanninger og jordemoderbesøg, så fik taget blodprøve i stedet for. :-)

okay

Anmeld

17. juni 2011

Shibby

Ved godt hvem du er,-og vil sige at din mave er normal for en andengangsfødene. Dine ledbånd giver sig hurtigere,-maven vokser hurtigere. Der kan være to,-men du kan også bare vokse hurtigere nu hvor du er 2gangs  En scanning kan give dig vished

Anmeld

17. juni 2011

lukasmor

Ihhh, glæder mig til update efter scanning

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Ved godt hvem du er,-og vil sige at din mave er normal for en andengangsfødene. Dine ledbånd giver sig hurtigere,-maven vokser hurtigere. Der kan være to,-men du kan også bare vokse hurtigere nu hvor du er 2gangs  En scanning kan give dig vished

jeg håber godt nok den bare vokser hurtigere lige nu :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.