albert 9½ måned(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

miinimeal

nu har albert allerede rundet de 9 mdr tiden går stærk, og han er bare så helt igennem fantastisk,

han startet i DP i tirsdags hvor vi var der en halv time sammen, onsdag, torsdag og idag fredag var han der en time selv, på mandag skal han være der fra 9-12(: han elsker at være der, smiler og kravler, udforsker og ja jeg ved snart ikke hvad, han har endnu ikk grædt, været sur eller andet været glad og tilfreds(; selvom det er svært for mig

nå men onsdag skulle vi hjem til mormor, og smart som jeg er tager jeg "genvejen" over et starket, vælter med albert, kulling paprika og is i hånden og lander med numse ryg og ikke minds mit hovede lige smask ned i betongulvet, albert forskrækket på mit bryst, heldigvis skete der ikke ham noget en time efter kom smerten bankende mit baghovede var EN kæmpe stor bule, mit ene albue var der et kæmpe sår på, blå mærke på låret og numsen, 

nå men han har fået et fint lille badebassing, men vejert er ikke til udendørs vandpjaskeri så har købt 100 plastic kugler  så han hygger sig  , (;

han har nu 7 snart 8 tænder, og han skære tænder ud over alle grænser.

han kan kravle, rejse sig op n¨år han virkelig er opsat på at der er noget på bordet han SKAL have,!(; han ka ikk rigtig sætte sig op endnu, idag kom han dog op og sidde men var vist mere held end forstand(:

han har fundet ud af at han har dejlige babydæller. så når han er i bad så hiver og slider han i sit søde maveskind(;
han er helt igennem fantastisk

og så lidt billedepam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

nu har albert allerede rundet de 9 mdr tiden går stærk, og han er bare så helt igennem fantastisk,

han startet i DP i tirsdags hvor vi var der en halv time sammen, onsdag, torsdag og idag fredag var han der en time selv, på mandag skal han være der fra 9-12(: han elsker at være der, smiler og kravler, udforsker og ja jeg ved snart ikke hvad, han har endnu ikk grædt, været sur eller andet været glad og tilfreds(; selvom det er svært for mig

nå men onsdag skulle vi hjem til mormor, og smart som jeg er tager jeg "genvejen" over et starket, vælter med albert, kulling paprika og is i hånden og lander med numse ryg og ikke minds mit hovede lige smask ned i betongulvet, albert forskrækket på mit bryst, heldigvis skete der ikke ham noget en time efter kom smerten bankende mit baghovede var EN kæmpe stor bule, mit ene albue var der et kæmpe sår på, blå mærke på låret og numsen, 

nå men han har fået et fint lille badebassing, men vejert er ikke til udendørs vandpjaskeri så har købt 100 plastic kugler  så han hygger sig  , (;

han har nu 7 snart 8 tænder, og han skære tænder ud over alle grænser.

han kan kravle, rejse sig op n¨år han virkelig er opsat på at der er noget på bordet han SKAL have,!(; han ka ikk rigtig sætte sig op endnu, idag kom han dog op og sidde men var vist mere held end forstand(:

han har fundet ud af at han har dejlige babydæller. så når han er i bad så hiver og slider han i sit søde maveskind(;
han er helt igennem fantastisk

og så lidt billedepam

Dejlige billeder, især det sidste!

Anmeld

17. juni 2011

miinimeal

-Sigrid- skriver:

Dejlige billeder, især det sidste!

elsker også det sidste billede han ligner lidt en gubbi

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Hold da op en dejlig dreng du har dig og hvor flyver tiden bare afsted og sikke mange tænder han sikke en sød spil i så kan få af ham

den der smukke blå hætte trøje han har på hvor har i købt den hvis jeg må spørge

Anmeld

17. juni 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

elsker også det sidste billede han ligner lidt en gubbi

Nej, han ser bare så glad ud, han ser ud til at storgrine!

Anmeld

17. juni 2011

miinimeal

B&J skriver:

Hold da op en dejlig dreng du har dig og hvor flyver tiden bare afsted og sikke mange tænder han sikke en sød spil i så kan få af ham

den der smukke blå hætte trøje han har på hvor har i købt den hvis jeg må spørge

det en indianer jakke(:

købte den sidste år af en indianer ting på hestemarked(:

Anmeld

17. juni 2011

miinimeal

-Sigrid- skriver:

Nej, han ser bare så glad ud, han ser ud til at storgrine!

det gør han også(; 

Anmeld

17. juni 2011

B&J

alberts mor<3 skriver:

det en indianer jakke(:

købte den sidste år af en indianer ting på hestemarked(:

jeg viste slet ikke man kunne få dem så lille hvor er den bare super flot

Anmeld

17. juni 2011

miinimeal

B&J skriver:

jeg viste slet ikke man kunne få dem så lille hvor er den bare super flot

vidste jeg heller ikk,(; men de fås endda til nyfødte(;

Anmeld

17. juni 2011

B&J

alberts mor<3 skriver:

vidste jeg heller ikk,(; men de fås endda til nyfødte(;

wow åhh de må se lige så dejlige ud som din søn for han ser bare så sød ud i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.