nu har albert allerede rundet de 9 mdr
tiden går stærk, og han er bare så helt igennem fantastisk,
han startet i DP i tirsdags hvor vi var der en halv time sammen, onsdag, torsdag og idag fredag var han der en time selv, på mandag skal han være der fra 9-12
(: han elsker at være der, smiler og kravler, udforsker og ja jeg ved snart ikke hvad, han har endnu ikk grædt, været sur eller andet været glad og tilfreds(; selvom det er svært for mig
nå men onsdag skulle vi hjem til mormor, og smart som jeg er tager jeg "genvejen" over et starket, vælter med albert, kulling paprika og is i hånden og lander med numse ryg og ikke minds mit hovede lige smask ned i betongulvet, albert forskrækket på mit bryst, heldigvis skete der ikke ham noget en time efter kom smerten bankende mit baghovede var EN kæmpe stor bule, mit ene albue var der et kæmpe sår på, blå mærke på låret og numsen,
nå men han har fået et fint lille badebassing, men vejert er ikke til udendørs vandpjaskeri så har købt 100 plastic kugler så han hygger sig , (;
han har nu 7 snart 8 tænder, og han skære tænder ud over alle grænser.
han kan kravle, rejse sig op n¨år han virkelig er opsat på at der er noget på bordet han SKAL have,!(; han ka ikk rigtig sætte sig op endnu, idag kom han dog op og sidde men var vist mere held end forstand(:
han har fundet ud af at han har dejlige babydæller. så når han er i bad så hiver og slider han i sit søde maveskind(;
han er helt igennem fantastisk
og så lidt billedepam