Hjælp til køb!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Levi&LilysMor

Hejsa

Nu har kæresten og Jeg kigget lidt efter barne/kombivogn og blev forelsket i en som jeg ikke kan huske hvad hedder, men skidt pyt ved hvor den er , men tænkte på hvor længe man overhovedet kan bruge sådan en kombi/barnevogn liggemål for barnevognsdelen er jo højest 80 og for kombidelen er den ca. 90.... nu skal vi have en oktober dreng, så tænker det måske passer godt med til sommer at den kan laves om jo, men hvad med næste vinter kan han så stadig være i barnevognen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

K&S

Oktoberbaby11 skriver:

Hejsa

Nu har kæresten og Jeg kigget lidt efter barne/kombivogn og blev forelsket i en som jeg ikke kan huske hvad hedder, men skidt pyt ved hvor den er , men tænkte på hvor længe man overhovedet kan bruge sådan en kombi/barnevogn liggemål for barnevognsdelen er jo højest 80 og for kombidelen er den ca. 90.... nu skal vi have en oktober dreng, så tænker det måske passer godt med til sommer at den kan laves om jo, men hvad med næste vinter kan han så stadig være i barnevognen ???

Vi har en Emmaljunga Mondial combi vogn og vi har først lige for 14 dage siden skiftet til klapvognsdelen. Anton er 10½ måned  (men han er også en lille skid )

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Vi har en barnevogn (alm.) med liggemål på 97 cm, og jeg er nu meget glad for at vi ikke købte den kombivogn vi havde kigget på. Den ville allerede have været for lille, og Daniel er 20 mdr.

Anmeld

18. juni 2011

Levi&LilysMor

Okay vi snakkede også lidt frem og tilbage igår og det endte med barnevogn også selvom den er sååå lækker den kombivogn, men vi fandt en emmmaljunga, så nu må vi tage ud og se om det er noget for os alligevel

Anmeld

18. juni 2011

Levi&LilysMor

Hov mente en odder

Anmeld

18. juni 2011

Rsa

Hej...

Vi har en kombi-vogn og min datter er fra december (6 måneder). Vi skal indenfor de næste par måneder skifte om til klapvognsdelen - har en lang datter, på 72 cm. Men det passer fint sammen idet vi er ved at træne at sidde selv + hun er i den alder, hvor hun gerne vil sidde op når vi er ude...

Så jeg har været rigtig glad for vores køb af kombi-vogn, fordelene er at der er to i en samt de, som barnevogn, ikke fylder så meget

Anmeld

18. juni 2011

LC

Her bruger vi både barnevogn og klapvogn.

Vores datters barnevogn står fast hos hendes dagplejemor(den er punkteret og rimelig irreterende at tage med nogle steder, så den står stille, og hun bruger den kun til middagslur dernede)

Her hjemme har vi en ganske almindelig klapvogn, og den har hun sovet i, når hun er hjemme i weekenderne(og enkelte hverdage når hun er hjemme til middagsluren)

Vi har en kørepose fra Ticket to Heaven, som er virkelig varm, så den har hun sovet i hele denne vinter. Så bare man køber en ordentlig, har set nogle tynde billige modeller som ikke virker ret gode, specielt til vinter brug.

Så tror ikke det er et problem at bruge klapvognsdelen i en kombivogn for jer, til næste vinter.

Vores datter er 1½år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.