ingen mens, men negative g teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

skulle have min mens igår, og den er ikke kommet.. tog en g test igår og den var negativ jeg har bare den syge kvalme, og rigtig ondt i underlivet, total hovedpine og så er jeg mega træt..

har bare det lige nøjagtig som om jeg er gravid, så forstår ikke den negative g test 

skal jeg teste igen om en uge hvis jeg stadig ikke har fået min mens??

håber i kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

camillahej

Anonym skriver:

skulle have min mens igår, og den er ikke kommet.. tog en g test igår og den var negativ jeg har bare den syge kvalme, og rigtig ondt i underlivet, total hovedpine og så er jeg mega træt..

har bare det lige nøjagtig som om jeg er gravid, så forstår ikke den negative g test 

skal jeg teste igen om en uge hvis jeg stadig ikke har fået min mens??

håber i kan hjælpe..

Jeg ville teste igen om 3 dage håber for dig den er der.

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

camillahej skriver:

Jeg ville teste igen om 3 dage håber for dig den er der.

det må jeg prøve håber osse den er der... for har det virkelig som om jeg er gravid igen... er bare såååå TRÆT... og den kvalme.. puha ad ad ad.. testede 5 dage over tid sidst, og der var den kun svagt positiv.. så det kan da godt være at jeg danner hcg langsommere end andre

Anmeld

17. juni 2011

camillahej

Anonym skriver:

det må jeg prøve håber osse den er der... for har det virkelig som om jeg er gravid igen... er bare såååå TRÆT... og den kvalme.. puha ad ad ad.. testede 5 dage over tid sidst, og der var den kun svagt positiv.. så det kan da godt være at jeg danner hcg langsommere end andre

nå okay jammen det kan da sagtens være så. Det er da underligt hvis du ikke er gravid med alle de tegn. Jeg selv skal teste d. 21. sys jeg har haft mange tagn som kvalme, hovedpine, kramper i mavsen siden min iuih. så mange tegn tror bare ikke den er der ved mig men håber da..  for os begge 2.. uha så spænende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.