Så ondt i numsen, man ikke kan have ble på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

L-Mortil3

- Liam har haft en rigtig træls sygdomsfuld uge, og er nu på det stadie hvor han har tynd mave, og den flotte barnenumse allermest ligner en klump hakket fars

Han har afsindigt ondt, og kan ikke have bleen på - hvad pokker bruger jeg i stedet?? Har prøvet med en gylpeklud/stofble men det fungerer ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

LC

Ville nok forsøge at lade ham sidde uden tøj, og så potte træne...

Hvis i har en potte, så sæt ham på den i en times tid, og leg med ham, så skal han ikke have noget på...

Vores datter elsker at side på potten og få læst bøger, lege med hendes badeænder, eller lege med duple imens.

Anmeld

17. juni 2011

Cris

Hej! Stakkels dreng... Men gylpeklude og andre stof-dimser fungerer godt, problemet er, at du skal bruge nogle som hedder "ble-bukser" til. Vi bruger kun stofbleer derhjemme og derfor ved jeg meget om det   Desværre bor du alt for lang væk fra Kbh til at kunne hjælpe dig, men hvis du vil, der kunne være nogle i din område som bruger stofbleer og som kunne låne dig et par stk...

Anmeld

17. juni 2011

L-Mortil3

Aaah, men hvis der er blebukser uden over, så kan huden da ikke ånde? Kan den?

Anmeld

17. juni 2011

L-Mortil3

Cris skriver:

Hej! Stakkels dreng... Men gylpeklude og andre stof-dimser fungerer godt, problemet er, at du skal bruge nogle som hedder "ble-bukser" til. Vi bruger kun stofbleer derhjemme og derfor ved jeg meget om det   Desværre bor du alt for lang væk fra Kbh til at kunne hjælpe dig, men hvis du vil, der kunne være nogle i din område som bruger stofbleer og som kunne låne dig et par stk...

Anmeld

17. juni 2011

CamillaSoefelt

Line&Liam&Milan skriver:

- Liam har haft en rigtig træls sygdomsfuld uge, og er nu på det stadie hvor han har tynd mave, og den flotte barnenumse allermest ligner en klump hakket fars

Han har afsindigt ondt, og kan ikke have bleen på - hvad pokker bruger jeg i stedet?? Har prøvet med en gylpeklud/stofble men det fungerer ikke...

Har du brugt den der tjæresalve? Med mindre der altså er hul på huden, så mås man ikke

Anmeld

17. juni 2011

L-Mortil3

CamillaSoefelt skriver:

Har du brugt den der tjæresalve? Med mindre der altså er hul på huden, så mås man ikke

Nej har nemlig ikke brugt Inotyl (eller hvad dælen min creme hedder ) fordi det er et stort sår, har derimod brugt Sudocreme (Healersalve) og det hjælper, men ikke nær så hurtigt som mor synes den skal

Anmeld

17. juni 2011

CamillaSoefelt

Line&Liam&Milan skriver:

Nej har nemlig ikke brugt Inotyl (eller hvad dælen min creme hedder ) fordi det er et stort sår, har derimod brugt Sudocreme (Healersalve) og det hjælper, men ikke nær så hurtigt som mor synes den skal

Ih altså.. Stakkels pus. Men ja, netop det creme jeg mente! Hvad med helosan? Du ved den goe gamle kopattesalve? Sku os være fantastisk!

Anmeld

17. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
kan en stofble og et par alm underbukser udenover gøre det..? Det gjorde vi da Sofie også havde ildmås..
Faktisk havde hun et par af mine underbukser på, som vi slog knuder på..

Anmeld

17. juni 2011

Cris

Line&Liam&Milan skriver:

Ja, huden kan ånde meget bedre med stofbleer og blebukser over. Og man kan også bruge nogle lækre uldbukser, den kombo er meget populær især om natten. Ellers er der også nogle fleece blebukser som også er åndbare... Der er mange muligheder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.