Hvordan fortalte i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvordan fortalte i da I var gravid anden gang. Søger gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Til hvem? Manden/bedsteforældrene/kolleger??

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Til hvem? Manden/bedsteforældrene/kolleger??

Bedsterne og onkel/faster/tante

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

Sådan her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Fortalte det bare, ringede og fortalte folk det, dem der var nærmest... 

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

TbCp skriver:

Sådan her

Sødt

den har jeg også tænkt på, hvis det skulle lykkes igen

Anmeld

18. juni 2011

mortilflere

Dem der havde sagt tillykke 1 x ringede vi til , dem der ikke havde , hørte det igennem sladderen hos købmanden

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Tjah, var blevet gravid sidste år, og mine forældre hentede os ved toget da vi kom hjem, og de skulle lige have deres gaver.
Vi fortalte at vi havde en lille ekstra gave med hjem, og gav dem en gennemsigtig pose med de 2 positive g-tests i

Måtte desværre ringe til dem halvanden uge efter og bede dem tage Daniel, da vi blev nødt til at skulle på sygehuset, da jeg var begyndt at bløde

Anmeld

18. juni 2011

Glad Giraf

Anonym skriver:

Vi tog ned til mine forældre og spiste morgenmad uden vi havde aftalt det... Vi sagde bare at vi var ude og gå morgentur og om vi skulle komme forbi med morgenbrød...

Vi hjalp jo så med at dække bord og istedet for deres almindelige kaffekopper satte vi nogle kopper på hvor der stod hhv mormor og morfar... Ikke de der VERDENS BEDSTE i 100 pang farver, synes ikke de er så pæne, men nogle fine lidt antikt look nogle...

De blev så overraskede da de satte sig ved bordet... Også var der tudekamp i familien

Anmeld

18. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Vi havde bevidst prøvet på barn nummer 2, så da test dagen nærmede sig, der vågnede jeg kl. 5 om morgenen og kunne ikke sove mere, for jeg vidste at det var den dag jeg kunne teste.

Sagde til mig selv at jeg lige ville vente en rimes tid, for kl. Var kun 5 om morgenen. Men det kunne jeg ikke.

Så jeg listede ud på toilettet mens manden sov.

Og en fin positiv test bragede derudaf

Måtte lige sunde mig lidt. Tog derefter testen og gik ind og satte mig ved siden af ham i sengen. Vækket ham kærligt og da han åbnede øjne, der sad jeg med testen foran ham og sagde; " til lykke, du skal være far igen".

Så smilede han stort over det hele og gav en kæmpe kram.

Nu her 3. Gang var total kaos. Var gået 5 dage over. Havde købt testen på vej hjem fra studie og skyndte mig at tage den da jeg kom ind af døren derhjemme.

Den var ligeledes bragende positiv og jeg sagde det bare ligeud, for jeg vidste der ingen nem måde var at sige det på, da det var temlig uplanlagt

Men nu er vi selvfølgelig lykkelige og glade. Den første gang forløb meget som 2. Gang.

Pøj pøj med det

*Camilla 25+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.