2½ måned hvor længe vågen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Rødhætte

Chris86 skriver:

Her bliver der sover fra ca 22 til 5-6 morgen, plus minus... en lille formiddagslur på en time og så to-tre timer om eftermiddagen og en lille lur tidlig aften...
Synes det er meget tilpas...

Sådan sover William også ca..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Rødhætte

Hvor længe kan Jeres børn på 2½ måned (ca.) holde sig vågne?

Felix sover rigtig godt for tiden, er nem at putte (7-9-13), spiser godt, smiler og trives. Men jeg synes han bliver hurtigt træt. I dag har han fx sovet fra 22.30 igår til 8.30 i morges (once in a lifetime so far!!). Så fik han mad, tør ble og snak/leg

Kl. 9.40 viste han tegn på træthed, så jeg puttede ham og han sov med det samme. Han vågnede kl. 13, og fik igen mad, tør ble og vi legede. Kl. 14.15 blev han ked af det og var træt, han faldt i søvn omkring 14.30. 

Altså er han MAX vågen halvanden time af gangen - er det "for lidt"? Det er ikke fordi jeg brokker over at han sover, jeg synes bare han sover meget? Jeg tror ikke han er syg, for når er han vågen er han frisk og glad og "som han plejer"

William står nærmest også bare lige op om morgen, og ca en time senere er han klar til barnevognen. Jeg tror også Felix sover bedre nu hvor han er kommet på flasken  

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

William står nærmest også bare lige op om morgen, og ca en time senere er han klar til barnevognen. Jeg tror også Felix sover bedre nu hvor han er kommet på flasken  

Ja det kan der selvfølgelig være noget om!

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Hold da op en lur han får sig oven på sådan en god natte søvn også  

Vores datter kunne i den alder nogen gange kun lige klare at blive skiftet og få mad.. ca 45 min..  Sådan var det i flere måneder.. Nu er hun 4 måneder og kan være vågen 1,5 time af gangen..

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

Den lykkelige skriver:

Hold da op en lur han får sig oven på sådan en god natte søvn også  

Vores datter kunne i den alder nogen gange kun lige klare at blive skiftet og få mad.. ca 45 min..  Sådan var det i flere måneder.. Nu er hun 4 måneder og kan være vågen 1,5 time af gangen..

Jeg var også temmelig overrasket - det er første gang det er sket!

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

AnneBJ skriver:

Jeg var også temmelig overrasket - det er første gang det er sket!

Ja så står man bare og glor ned i vognen eller vuggen eller hvor de ligger.. Kan huske da vores datter første gang sov fra 19-6.. havde snakket så længe om at det jo blev dejligt når hun begyndte på det.. men nød det jo slet ikke da det skete..  var bare inde og tjekke til hende 100 gange.. tænkte... arh det kan da ikke være rigtig.. men hun lå lige så sødt og boblede..

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

Den lykkelige skriver:

Ja så står man bare og glor ned i vognen eller vuggen eller hvor de ligger.. Kan huske da vores datter første gang sov fra 19-6.. havde snakket så længe om at det jo blev dejligt når hun begyndte på det.. men nød det jo slet ikke da det skete..  var bare inde og tjekke til hende 100 gange.. tænkte... arh det kan da ikke være rigtig.. men hun lå lige så sødt og boblede..

Nemlig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.