Update på min oplevelse som ægdonor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

LRJ

Dette emne hører vel ind under her ?

Nå jamen jeg har jo valgt at være æggedonor ( hele mit forløb som donor kommer senere ), og jeg først have æg ud mandag ( var meningen at jeg muligvis skulle have haft dem taget ud i tirsdags ) jeg har fået den "lille" behandling med 150 iU puregon dagligt i 10 dage og forventede at kun kunne give til 1par (altså 10 æg ialt) men der er sq 21 æg (11 i den ene stok og 10 i den anden) Hehe så der er to par der får mine æg

Så imorgen aften skal jeg sprøjte Ovitrelle i maven og så er det sidste gang i denne omgang jeg skal stikke mig
Jeg har haft en del positive oplevelser som donor og nogle negative, men det kan i læse når jeg har skrevet det hele ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

lisesp83

Hvor er det altså flot af dig.

Glæder mig til, at læse mere om det.

Anmeld

17. juni 2011

pussekat

Lone H. skriver:

Dette emne hører vel ind under her ?

Nå jamen jeg har jo valgt at være æggedonor ( hele mit forløb som donor kommer senere ), og jeg først have æg ud mandag ( var meningen at jeg muligvis skulle have haft dem taget ud i tirsdags ) jeg har fået den "lille" behandling med 150 iU puregon dagligt i 10 dage og forventede at kun kunne give til 1par (altså 10 æg ialt) men der er sq 21 æg (11 i den ene stok og 10 i den anden) Hehe så der er to par der får mine æg

Så imorgen aften skal jeg sprøjte Ovitrelle i maven og så er det sidste gang i denne omgang jeg skal stikke mig
Jeg har haft en del positive oplevelser som donor og nogle negative, men det kan i læse når jeg har skrevet det hele ned

super flot elsker når folk give hjælp også som ikke selv kun

p.s her selv 2 æg i fryste nu og vis det ikke lykke med dem skal vi også have donoræg for det lykke med æg i fryste 6 år i det her behandling for vi kan få vorse ønske barn

Anmeld

17. juni 2011

DK

Sejt! Hvor er du bare et godt menneske i ordets bedste betydning! Jeg tager virkelig hatten af for dig!

Anmeld

17. juni 2011

LRJ

pussekat skriver:

super flot elsker når folk give hjælp også som ikke selv kun

p.s her selv 2 æg i fryste nu og vis det ikke lykke med dem skal vi også have donoræg for det lykke med æg i fryste 6 år i det her behandling for vi kan få vorse ønske barn

Tak
Håber at i bliver gravide snart og ikke skal vente mere

Anmeld

17. juni 2011

LRJ

lisesp83 skriver:

Hvor er det altså flot af dig.

Glæder mig til, at læse mere om det.

Tak søde

Kan godt indrømme at det har været en ret hård omgang nogle dage, håber virkelig bare så meget at de par der får æggene bliver gravide

Anmeld

17. juni 2011

Faith

Hvor er du bare et sejt og uselvisk menneske! Hatten af for dig.

Anmeld

17. juni 2011

LRJ

DK skriver:

Sejt! Hvor er du bare et godt menneske i ordets bedste betydning! Jeg tager virkelig hatten af for dig!

Tak

Anmeld

17. juni 2011

Koen.

Så flot Lone

Anmeld

17. juni 2011

VIPpigen

Glæder mig til at høre meget mere om det... Jeg tænkte på det inden manden og jeg fandt sammen, og havde også kontakt til OUH, nåede bare ikke længere før MANDEN kom.... Men det er da klart værd at afprøve senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.