begyndersko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

tweety2060

hej alle sammen. Min lille pige er begyndt at rejse sig ved alt, og er begyndt at tage spæde skridt. Så tænker om det mon er tiden til at invester i nogle sko... Men hvilke? Skal det være nogle der støtter op om anklen? M snørre el velcro? Skal jeg købe dem i babybutikker el skobutik? Håber I vil give jeres besyv med God weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

lisesp83

Ja jeg tror det er tid..

Jeg købte Julie's første begynder sko, i en rigtig sko butik, de ved altså hvad de snakker om. Det var bløde sko, med god støtte i anklen. Ligesom dem folk altid får forsølvet med tiden. ..

Med snøre.

Anmeld

17. juni 2011

132319

tweety2060 skriver:

hej alle sammen. Min lille pige er begyndt at rejse sig ved alt, og er begyndt at tage spæde skridt. Så tænker om det mon er tiden til at invester i nogle sko... Men hvilke? Skal det være nogle der støtter op om anklen? M snørre el velcro? Skal jeg købe dem i babybutikker el skobutik? Håber I vil give jeres besyv med God weekend!

Vedmindre hun er hypermobil, skal du vente med sko til hun går stabilt  Fødderne har bedst af at danne sit eget tryk, så ud på græsset i bare tæer med hende nu hvor vejret er til det.

Ellers vil jeg, når hun går stabilt, tilråde dig at gå ind i en skobutik og få vejledning, børns fødder er lige så forskellige som børnene er og derfor er det ikke til at sig hvilke sko der er gode til din datter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.