Forstoppels - kun ca. 5+1 uge henne HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder lider jeg af forstoppelse, jeg er gravid og lægen har regnet det frem til at jeg skal være ca. 5+1 henne idag.

Mener at have hørt om en suppe der skulle være utrolig god til at sætte maven igang - nogen der kender denne suppe.

Min familie har foeslået svesker og sveske juice men jeg kan virkelig bare ikke ha svesker!

Og jovist jeg kan gå til lægen men fortrækker at forsøg så meget som muligt på naturligvis inden jeg henvender mig til lægen nu jeg har en lille baby i maven!

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder lider jeg af forstoppelse, jeg er gravid og lægen har regnet det frem til at jeg skal være ca. 5+1 henne idag.

Mener at have hørt om en suppe der skulle være utrolig god til at sætte maven igang - nogen der kender denne suppe.

Min familie har foeslået svesker og sveske juice men jeg kan virkelig bare ikke ha svesker!

Og jovist jeg kan gå til lægen men fortrækker at forsøg så meget som muligt på naturligvis inden jeg henvender mig til lægen nu jeg har en lille baby i maven!

Nogen der kan hjælpe?

Jeg havde også forstoppelse i starten

I stedet for svesker så prøv rosiner eller vindruer. Det hjalp dog ikke på mig. Min mor sagde jeg skulle prøve at drikke noget kaffe(drikker aldrig kaffe da jeg ikke kan fordrage det) og det hjalp.

Så hvis du ikke er kaffe drikker så prøv med noget kaffe.

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Jeg havde også forstoppelse i starten

I stedet for svesker så prøv rosiner eller vindruer. Det hjalp dog ikke på mig. Min mor sagde jeg skulle prøve at drikke noget kaffe(drikker aldrig kaffe da jeg ikke kan fordrage det) og det hjalp.

Så hvis du ikke er kaffe drikker så prøv med noget kaffe.

okay super, mange tak!!

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Så fandt jeg selv svaret og det kan anbefales til mange der døjer med maveproblemer men også til folk der rigtig gerne vil tabe sig (søg Hvidkålskuren) men det er HVIDKÅLs suppe... så nu forsøger jeg at lave den her lige om lidt også håber vi det virker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.