øllebrød til baby 6 mnd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.628 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

celkt

er der nogen der kan opklare for mig, hvorfor ´baby´-opskrifterne på øllebrød til baby ikke indeholder øl, altså hvidtøl??

har det nogen praktisk betydning??

Jeg ville jo mene at en del af næringen og vitaminerne netop ville komme fra hvidtøllet i hjemmelavet øllebrød...

so what to do, skal jeg lave det, som jeg ville lave det til os alle sammen, eller skal jeg følge baby-deklaretionen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Frejasmor

celkt skriver:

er der nogen der kan opklare for mig, hvorfor ´baby´-opskrifterne på øllebrød til baby ikke indeholder øl, altså hvidtøl??

har det nogen praktisk betydning??

Jeg ville jo mene at en del af næringen og vitaminerne netop ville komme fra hvidtøllet i hjemmelavet øllebrød...

so what to do, skal jeg lave det, som jeg ville lave det til os alle sammen, eller skal jeg følge baby-deklaretionen...

Jeg ville følge opskrifterne til babyerne, det gjorde jeg selv.

Jeg tog to skiver mørkt rugbrød og smuldrede det i en gryde og puttede 2 dl vand i og så stod det natten over i køleskabet. så er det lige til at koge op og tilsætte en klat smør.

Anmeld

17. juni 2011

celkt

Frejasmor skriver:

Jeg ville følge opskrifterne til babyerne, det gjorde jeg selv.

Jeg tog to skiver mørkt rugbrød og smuldrede det i en gryde og puttede 2 dl vand i og så stod det natten over i køleskabet. så er det lige til at koge op og tilsætte en klat smør.

jamen, så har det jo ikke en dyt at gøre med øllebrød...

ej, syntes det er noget mærkværdigt noget... hehe

Anmeld

17. juni 2011

Frejasmor

celkt skriver:

jamen, så har det jo ikke en dyt at gøre med øllebrød...

ej, syntes det er noget mærkværdigt noget... hehe

Ja jeg ved ikke hvorfor det ikke er med, men jeg ville ikke putte det i hvis der ikke er det i opskrifterne til babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.