så er jeg begyndt på den lange behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

onewish

Hej piger

som overskriften siger, er jeg nu begyndt i den lange hormonbehandling inden IVF/ICSI. Der dukker selvfølgelig en masse spørgsmål op, når det nu ikke er prøvet før....

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er helt normalt at man skal bruge næsespray, Suprecur, i så lang tid inden Gonal F? Jeg startede den 4 juni med spray, regnede med at min bødning ville komme som den plejer, men næ nej...måtte utålmodigt vente 5 dage!! Jeg skal starte på Gonal F den 26 og det synes jeg bare virker rigtig længe til...??? 

hvor længe tog i det ene, før i begyndte på det andet. Jeg skal først scannes igen den 5 juli.... Synes jeg er lidt rundt på gulvet

go' weekend - onewish

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

esiuol

Hej onewish!

Jeg kan ikke hjælpe til at besvare dit spørgsmål, men jeg vil alligevel ønske dig held og lykke med behandlingen

Mange hilsner,
esiuol

Anmeld

17. juni 2011

modesty

Jeg tror at man siger 2-3 ugers nedregulering inden påbegyndelse af hormoner. Så vidt jeg husker. Så du ligger i den "lange" ende, men det virker ikke helt vildt. Men hvis jeg var dig, ville jeg da ringe til lægerne på klinikken med eventuelle spørgsmål. De har jo styr på din behandling.

Og pøj pøj med det! 

Anmeld

17. juni 2011

ønskebørn74

onewish skriver:

Hej piger

som overskriften siger, er jeg nu begyndt i den lange hormonbehandling inden IVF/ICSI. Der dukker selvfølgelig en masse spørgsmål op, når det nu ikke er prøvet før....

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er helt normalt at man skal bruge næsespray, Suprecur, i så lang tid inden Gonal F? Jeg startede den 4 juni med spray, regnede med at min bødning ville komme som den plejer, men næ nej...måtte utålmodigt vente 5 dage!! Jeg skal starte på Gonal F den 26 og det synes jeg bare virker rigtig længe til...??? 

hvor længe tog i det ene, før i begyndte på det andet. Jeg skal først scannes igen den 5 juli.... Synes jeg er lidt rundt på gulvet

go' weekend - onewish

held og lykke med det hele... Jeg tog suprecur i 3 uger inden jeg kom igan med gonal-f....

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Jeg kan ikke huske præcis hvor lang tid jeg skulle bruge næsesprayen, men det var i hvert fald også nogle uger.

Held og lykke med det hele

Anmeld

19. juni 2011

Wimmie

Mener jeg tog næsespray omkring 17 dage....

Anmeld

19. juni 2011

nielsen80

Hej Søde,

Havde slet ikke set dit spørgsmål - Jeg tog næsespray i en 15 dage inden jeg startet på puregon(samme effekt som Gonal-f).

for at det lykkes for jer

Anmeld

19. juni 2011

modesty

PS: Hvis du skal igennem behandling én gang til (hvilket vi selvfølgelig håber at du ikke skal ;-) så kan jeg kraftigt anbefale sprøjte i stedet for næsespray. Jeg syntes det var så belastende at være afhængig af den næsespray morgen, middag og aften. Og da man jo alligevel skal stikke sig selv senere i forløbet med hormoner, syntes jeg at det var langt mere praktisk med sprøjte, da man kun skal stikke morgen og aften og derfor slipper for den dér irriterende midt-på-dagen næsespray.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.