lounika skriver:
hmm som overskriften siger , jeg har det af røvv til. går ind i uge 39 i morgen.. men i 4 dage nu har jeg ikke kunne fortage mig noget som helst , har mega ondt i len røv og ben og hofter.. kan ikke søve andet end max 20 min a gangen om natte så jeg vågen igen og svært ved at falde i søven igen.. hmm ... om dage er jeg ved at gå til for jeg aner ikke hvad jeg skal gør af mig selv kan ikke holde til bare at lægge og se film eller slappe af selv om jeg prøver.. føler jeg lige ved at dø af bare at skulle gå oven på af trapperne.. og sætter jeg mig ind på mit værksted som er det jeg holder mest af kan jeg side der en halv time så min krop ved at dø igen og hvad pokker skal jeg så gør,
Håber virkelig du snart får din lille søn i dine arme, er selv i uge 38+1 i dag, jeg har dog fået sovet en del her de sidste dage, jeg kunne ikke sove mere end 30 min af gange sidste uge. Jeg kunne sidde og græde, fordi alt bare gjorde ondt.
Jeg har haft sovet med en pude mellem mine ben i over 1 måned nu, det har været ok indtil sidste uge.
Så den ene aften hvor jeg var ved at gå til hentede min kæreste en ekstra dyne, som jeg nu ligge mellem ben og hviler min arm på. det har bare været godt. Ved ikke om dette kan hjælpe dig om natten.
Så har jeg været til graviditets massage det er altså også super...
Håber du får det bedre, eller at du snart får din søn ud.
Anmeld