Husblas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

ZamanogDania

Jeg skal lave hindbærmousse med husblas. Jeg har altid lavede den med yogurt, men nu vil jeg prøve med husblas da det er en bestillingskage.

Hvordan er det nu med det husblas? Der står den skal være i koldt vand omkring 10 min også i micro i 10 sek.
Skal husblasen i micro med det vand som den har været i eller skal den være uden noget vand?

Så står der den skal køle lidt af også ned i bæren? Så skal der piskes? Skal det piskes med Piskemaskine eller? Skal bærene og husblas være helt koldt inden den blandes med fløde?

Det vat mange spørgsmål. Håber I gider svar på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Den lykkelige

Kan desværre ikke hjælpe.. men skal selv lave en dåbs kage med husblas.. så følger lige med

Anmeld

17. juni 2011

ZamanogDania

Den lykkelige skriver:

Kan desværre ikke hjælpe.. men skal selv lave en dåbs kage med husblas.. så følger lige med

Vi håber da der er en der vil svar på det.

Anmeld

17. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg plejer aldrig og putte den i micro du lægger dem i koldt vand i 5 min. Så tager du med op og putter dem i de kogende/varme bær og røre rundt så det smelter, det gør det hurtigt. Så lader du det stå og køle af inden det kommer i flødeskummen. Hvis bærene er for varme skiller flødeskummen.

Anmeld

17. juni 2011

ZamanogDania

lisbeth2910 skriver:

Jeg plejer aldrig og putte den i micro du lægger dem i koldt vand i 5 min. Så tager du med op og putter dem i de kogende/varme bær og røre rundt så det smelter, det gør det hurtigt. Så lader du det stå og køle af inden det kommer i flødeskummen. Hvis bærene er for varme skiller flødeskummen.

Det var nemlig det jeg tænkte. Fordi mange steder står der når den er smeltet så skal den i bæren også bland med det pisket fløde. Jeg kaster mig lige ud i det. Så putter jeg den i kagen ligesom Michelle gør:-)

Anmeld

17. juni 2011

LISBETH:-)

ZamanogDania skriver:

Det var nemlig det jeg tænkte. Fordi mange steder står der når den er smeltet så skal den i bæren også bland med det pisket fløde. Jeg kaster mig lige ud i det. Så putter jeg den i kagen ligesom Michelle gør:-)

Sådan gør jeg også! Og det skal nok blive godt! mums!

Anmeld

17. juni 2011

BellaCiinea

ZamanogDania skriver:

Jeg skal lave hindbærmousse med husblas. Jeg har altid lavede den med yogurt, men nu vil jeg prøve med husblas da det er en bestillingskage.

Hvordan er det nu med det husblas? Der står den skal være i koldt vand omkring 10 min også i micro i 10 sek.
Skal husblasen i micro med det vand som den har været i eller skal den være uden noget vand?

Så står der den skal køle lidt af også ned i bæren? Så skal der piskes? Skal det piskes med Piskemaskine eller? Skal bærene og husblas være helt koldt inden den blandes med fløde?

Det vat mange spørgsmål. Håber I gider svar på det

Har aldrig puttet det i micro

Har bare opvarmet det i vand på komfur.. Det gjorde vi altid på kokkeskolen...

Anmeld

17. juni 2011

ZamanogDania

lisbeth2910 skriver:

Sådan gør jeg også! Og det skal nok blive godt! mums!

Jeg takker

Anmeld

17. juni 2011

ZamanogDania

IsabellaCiinea skriver:

Har aldrig puttet det i micro

Har bare opvarmet det i vand på komfur.. Det gjorde vi altid på kokkeskolen...

Okey tak for det. Det stod bare på den opskrift jeg fandt. Så ved jeg det

Anmeld

17. juni 2011

BellaCiinea

ZamanogDania skriver:

Okey tak for det. Det stod bare på den opskrift jeg fandt. Så ved jeg det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.