2. gangs gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Inspireret af andet indlæg.

Mig og min mand, som har en dejlig D****, på snart 11 mdr. er lige starte på et nyt børne projekt. Min familie vil rigtig gerne have at jeg får en uddannelses først, så hver gang jeg har luftet tanken om et barn mere, så har responsen ikke været helt som forventet

Men nu er det jo mig og min mand der skal tage beslutningen, IKKE dem. Så derfor er vi begyndt. Så.......

Hvor lang tid tog det ca. for jer andre at blive gravide anden gang, den første gang med mig, skulle jeg nærmest bare kigge på tissemanden, så var jeg gravid, kan jeg forvente det sker igen?

I så fald, hvor længe kan jeg så skjule min graviditet, jeg er af slank bygning, men var nærsten 5mdr. henne i min første graviditet før man kunne se noget. Og jeg havde først tænkt mig at fortælle om vi graviditet, omkring jul og så give det som en lille julegave  Og det vil jo sige at jeg vil være omkring de 5 mdr. henne der, kan det lade så gøre at gemme det så længe? I hope so

Håber i kan svare lidt på mine spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Bshizzle

Det tog mig/os at blive gravid ca ½ år..
Og det er virkelig forskelligt fra person til person.. så svar på om du kan forvente at blive gravid ved at kigge på tissemanden, kan ingen svare på.

Og hvor længe du kan skjule din graviditet er osse svært at svare på..
Ikke alles krop er ens.. og en graviditet / mave er ikke altid lige ens.

Så dine svar må stå som skyldige..

Anmeld

17. juni 2011

Anonym

(Er allersidst i 30'erne og overvægtig, første barn som 33-årig).

1. gang i første cyklus.

2. gang i tredje cyklus.

Der er NO WAY du kan skjule 2. graviditet til 5. måned, det er en naturlov, at dine mavemuskler har været udvidet en gang, og så bliver det aldrig det samme igen, med mindre du er fanatisk motionist og træner meget hver dag.

Der er rigtig mange, der bliver gravid hurtigt første gang, men så falder i "normalgruppen" og skal vente på 2. graviditet i 6-12 måneder.

Held og lykke med det.

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

1. gang blev jeg gravid i første forsøg, her anden gang i 2. forsøg.
Jeg er i uge 8 + 0 idag og kan ikke længere skjule at jeg er gravid.

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

(Er allersidst i 30'erne og overvægtig, første barn som 33-årig).

1. gang i første cyklus.

2. gang i tredje cyklus.

Der er NO WAY du kan skjule 2. graviditet til 5. måned, det er en naturlov, at dine mavemuskler har været udvidet en gang, og så bliver det aldrig det samme igen, med mindre du er fanatisk motionist og træner meget hver dag.

Der er rigtig mange, der bliver gravid hurtigt første gang, men så falder i "normalgruppen" og skal vente på 2. graviditet i 6-12 måneder.

Held og lykke med det.

hihi, natur lov  Okay, måske nogle storer bluser, kunne skjule det ?

Jeg har i de sidste 4 mdr, trænet meget i fittness center og været til crossfit, for at blive klar til sommeren, så mavemuskler er blevet lidt bedre. Men ellers må jeg tage det som det kommer

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

1. gang blev jeg gravid i første forsøg, her anden gang i 2. forsøg.
Jeg er i uge 8 + 0 idag og kan ikke længere skjule at jeg er gravid.

Hvor gammel er du, hvis jeg må spørger, det mere for at sammeligne lidt, selvom jeg godt ved hvor forskelligt det kan være alligevel.

Men er der ikke noget med jo yngrer man er, jo hurtig bliver man gravid? jeg er selv 23

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Hvor gammel er du, hvis jeg må spørger, det mere for at sammeligne lidt, selvom jeg godt ved hvor forskelligt det kan være alligevel.

Men er der ikke noget med jo yngrer man er, jo hurtig bliver man gravid? jeg er selv 23

Jeg er 33 Og sidst var jeg 29... Ved ikke om det har noget at sige med alderen

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg er 33 Og sidst var jeg 29... Ved ikke om det har noget at sige med alderen

Næh det ved jeg heller ikke

Brugte du nogle ÆL test ? eller andet, eller tog i bare chancen?

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Næh det ved jeg heller ikke

Brugte du nogle ÆL test ? eller andet, eller tog i bare chancen?

Nej brugte ikke ægløsningstest, vi tog det bare som det kom.

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nej brugte ikke ægløsningstest, vi tog det bare som det kom.

Oay tak og undskyld de dumme spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.