Anbefal en babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Maja_4000

Nina1988 skriver:

Den har vi godt kigget på, tænker bare at den må "mangle" nogle godt funktioner, som fås hos de andre

Som hvad ?

Vi har i hvert fald ikke manglet noget endnu .. Man kan høre barnet , og det er vel derfor man har den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Glad Giraf

Maja_4000 skriver:

Som hvad ?

Vi har i hvert fald ikke manglet noget endnu .. Man kan høre barnet , og det er vel derfor man har den

Ja det ved jeg jo ikk

mine tvivl går meget på hvad der er nødvendigt og hvad der er rart at have... Men jeg skal ikke kunne gøre mig klog på det

Anmeld

17. juni 2011

132319

Philips Avent! Den har så mange fede detaljer som fx. egen frekvens, vuggeviser, lys, man kan tale til barnet igennem forældreenheden mm. Fantastiske alarmer som har vundet bedst i test sidste år

Anmeld

17. juni 2011

TinaPina

Dem her har vi, de skulle være bedre end Super Novaen pga batteri, størrelse og noget jeg har glemt. Og så er de mindsanten på tilbud lige nu

http://www.onskeborn.dk/produkter/bc4500a/neonate- babyalarm-4500.aspx

Anmeld

17. juni 2011

Tennamor

GitteLucas skriver:

Super Nova

Dem har vi også og er super tilfreds med dem 

Anmeld

17. juni 2011

LouiseBreinholt

132319 skriver:

Philips Avent! Den har så mange fede detaljer som fx. egen frekvens, vuggeviser, lys, man kan tale til barnet igennem forældreenheden mm. Fantastiske alarmer som har vundet bedst i test sidste år

Anmeld

17. juni 2011

Chris86

Vi har også Super Nova. Sys det er mega rart, at vi kan se temperaturen ved hende når hun står ude.... Hmm og vores holder nu rigelig godt på strømmen! Har ladet en gang udover første gang de skal lades helt op... og nu har vi haft dem i to mdr ca...

Anmeld

17. juni 2011

Glad Giraf

Tusind tak for alle jeres svar... det har snævret fæltet lidt ind...

Go weekend til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.