Kan ikke mærke noget mere? :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jeg er i 9. uge, og nu har jeg ingen symptomer overhoved!!!!!!

Why?

Jeg kan slet ikke mærke noget i mit underliv mere

Det er altså ganske helt normalt:0)

Træk vejret og slap af:0)

Jeg har vedmine tre graviditeter haft symptomer den ene dag, og vupti den næste dag var de væk og var væk i en periode for så at komme igen.

Det kommer og går hele graviditeten igennem - nogle har mange, nogle få nogle slet ingen.

Så slap du bare af:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Jeg er bare førstegangsfødende, så jeg bliver jo helt panisk når sådan noget her sker...

Men hvis der skulle være noget galt, så burde jeg jo bløde, ik?

jo sku mene du burde bløde, jeg kan heller ikk rigtig mærke noget i mit underliv mere, det eneste jeg mærker til lige nu er ømme bryst vorter meget minimalt

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

jo sku mene du burde bløde, jeg kan heller ikk rigtig mærke noget i mit underliv mere, det eneste jeg mærker til lige nu er ømme bryst vorter meget minimalt

Sådan har jeg det også...

Anmeld

17. juni 2011

Minmio

Anonym skriver:

Jeg er bare førstegangsfødende, så jeg bliver jo helt panisk når sådan noget her sker...

Men hvis der skulle være noget galt, så burde jeg jo bløde, ik?

Ja, eller også får man rigtig ondt hvis der er noget galt.

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også...

men bare rolig selv om du ikk er så langt henne og måske tænker at du taber barnet så ville du samtidig bløde og have lidt i underlivet, sådan havde jeg det i hvertfald sidste jeg tabte og der var jeg heller ikk så langt henne

Anmeld

17. juni 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Er der evt en liste over disse klinikker? Eller hvordan finder man dem? Jeg bor tæt på slagelse, så kunne være rart at se om der er en i nærheden...?

Min svigerinde scanner i slagelse hun sidder i kære børn ved siden af vestsjællandscenteret og bahne.
Kig evt på www.barnivente.dk

Anmeld

17. juni 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Why?

Jeg havde ingen symptomer på det tidspunkt du beskriver og alt vel med sund og rask datter.

Anmeld

17. juni 2011

Fenja09

Jeg tror faktisk at jeg var i nøjagtig samme uge som dig, da mine symptomer forsvandt - de vendte tilbage igen

Anmeld

17. juni 2011

Muffinmus

Det er meget normalt at kroppen i perioder ikke giver så meget lyd fra sig, det skal man ofte bare glæde sig over:-)

for rigtigt manger er de fleste symptomer forsvundet mellem uge 10-12 +- naturligvis. De kan sagtens komme igen på guld hammer om en uge eller enmåned. 

Så du lyder helt normal i mine øre:-)

Men ja, man kan altid betale sig fra en tryghedsscanning hvis man øsnker det:-)

Anmeld

17. juni 2011

channie-g

Anonym skriver:

Why?

bare rolig du skal nok komme til at mærke det igen før eller siden... jeg er selv 20+3 og jeg har allerede haft 3 perioder hvor jeg ikke har kunne mærke noget, jeg har ikke engang mærket liv rigtig endnu, men vi ved at lillemanden har det fint for vi så ham i tirsdags til MD scanning... tror bestemt ikke du skal være urolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.