barnevogn, hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

chael

mamiolvi skriver:

vi skal have en barnevogn, vi vil have en brugt da dette er det 4 barn, men de andre er 10 og 11 år..
hvilken barnevogn har i? og hvorfor valgte i den?? hvad med ligge mål hvor store er jeres.. noget specielt mærke som bare ER bedst...

Til de 2 vi har, havde vi en emmaljunga. Godt nok købte vi den fra ny.

Den har min bror så fået, fordi vi til denne beby har valgt en ny Odder zip.

Skulle jeg vælge forfra eller kigge efter brugt, så ville jeg kigge efter Odder, uden tvivl. De holder sig langt bedre en emmaljunga gør.

Emmaljunga bliver slap i koderne, hvor Odder holder og ser pæn ud selvom den er flere år gammel.

*Camilla 25+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Malthes mor

morethanperfect skriver:

Vi har en Silver cross .. Lækker barnevogn , men dog ikke en jeg vil anbefale .. Men derimod en trille gigant .. Den er virkelig lækker !! Sådan en skal vi ha anskaffet os nu her da Oscar er blevet for stor til silver crossen

Undre mig over at du ikke vil anbefale den til andre...Når du selv har den. Hvad er der med den?

Jeg skal ikke selv havde barnevogn. Men blot nysgerrig

Anmeld

17. juni 2011

mizz-lillemor06

mamiolvi skriver:

vi skal have en barnevogn, vi vil have en brugt da dette er det 4 barn, men de andre er 10 og 11 år..
hvilken barnevogn har i? og hvorfor valgte i den?? hvad med ligge mål hvor store er jeres.. noget specielt mærke som bare ER bedst...

vi har en Basson barnevogn stående medliggemålpå 95,  som vi ikke skal bruge mere da jeg har købt en anden til vores den næste. der er det hele til også klapvognssæde hvis det er. den er meget billig hvis du skulle være interesseret..

Anmeld

17. juni 2011

morethanperfect

Malthes mor skriver:

Undre mig over at du ikke vil anbefale den til andre...Når du selv har den. Hvad er der med den?

Jeg skal ikke selv havde barnevogn. Men blot nysgerrig

Det er en jeg har fået .. Hehe ..

Den er bare virkelig upraktisk Ærgeligt , for den er ellers virkelig flot

Anmeld

17. juni 2011

LC

Jeg vil også klart vælge Odder.

Vi regner med at skulle have en Odder Zip. Den har stort liggemål 97cm. Så kan den bruges med søskende sæde(hvilket du nok ikke få brug for) Men det kan emmaljunga vognene f.eks ikke, da de åbenbart er for ustabile til det....

Så vil helt klart vælge at lede efter en Odder barnevogn...

Anmeld

19. juni 2011

Malthes mor

morethanperfect skriver:

Det er en jeg har fået .. Hehe ..

Den er bare virkelig upraktisk Ærgeligt , for den er ellers virkelig flot

ja den er vildt fed:-)

Anmeld

19. juni 2011

december-babyen

Vi var netop i Babysam igår for at købe barnevogn og valget faldt på en Odder Zimply

Den er 97 cm i længden og virker som super kvalitet og er desuden meget lækker af udseende

Anmeld

19. juni 2011

CeViss

Jeg fik en helt ny Emmaljunga Big Star Surprime da jeg fødte.

Den vil jeg dog ikke anbefale. Vi var ikke så heldige med vores.

Men nu har jeg i stedet 2 brugte Oddervogne. 

Og jeg vil helt klart anbefale Odder  

Anmeld

19. juni 2011

Clisolka

mamiolvi skriver:

Vi har en Trille Gigant - er ganske tilfreds med den  Jeg valgte den pga. jeg havde forelsket mig i den - og ville være anerledes (Babysam har monopolet her i byen ). Der er ikke så mange her i byen med den 

Liggemålet er 95 

Anmeld

19. juni 2011

Frejsmor

Her er valget faldet på en Trille Gigant!! Jeg synes den er super flot og klassisk og så er den også rigtig praktisk, næsten alt kan vaskes, den er utrolig let at klappe sammen og så har den gode store gummihjul og ventilation.. Den har et liggemål på 95cm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.