Noah Bed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.877 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Carl-Emil's mor

Er der nogle af jer som kender denne seng?? Den ligner den originale Juno.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Stjernestoev

Jeg kender den godt

Anmeld

17. juni 2011

Sakris

Ja:-) Har lige købt den til min datter 

Anmeld

17. juni 2011

Carl-Emil's mor

Sakris skriver:

Ja:-) Har lige købt den til min datter 

Er du glad for den??

Jeg havde egentlig udset mig den der ligner fra sebra men den har "plastik" beskyttelse på ved tremmerne , og kan faktisk bedre lide at der er så langt imellem tremmerne som der er på Noah..

Har fundet den til 2500 kun så tager forbi i aften og henter den med hjem

Anmeld

17. juni 2011

LC

MorTilJanuar skriver:

Er du glad for den??

Jeg havde egentlig udset mig den der ligner fra sebra men den har "plastik" beskyttelse på ved tremmerne , og kan faktisk bedre lide at der er så langt imellem tremmerne som der er på Noah..

Hvis ikke der er plastik beskyttelse på, kan man købe sådan nogle plastik skinner i IKEA for 29kr, som man kan sætte på...

Anmeld

17. juni 2011

Carl-Emil's mor

LC skriver:

Hvis ikke der er plastik beskyttelse på, kan man købe sådan nogle plastik skinner i IKEA for 29kr, som man kan sætte på...

tak tak men ville helst være fri  meeeeen er nok smartest at få nogle på 

Anmeld

17. juni 2011

Sakris

MorTilJanuar skriver:

Er du glad for den??

Vi har ikke taget den i brug endnu, da den står i den lejlighed vi flytter over i om en uge. Vi købte den brugt også til 2500,-. Det fandt vi ud af var et ret billigt køb ;-)

Ved godt at Noah bed mangler en eu godkendelse i forhold til indre højde (Juno mangler vidst flere), men vi bestemte bare at de par cm kunne vi godt leve med!

Vi har været ovre og samle vores, og synes den er rigtig fin og robust, og glæder mig så meget til at trunten skal sove i den :-)

Anmeld

17. juni 2011

Louiiiise

Ej, den ser godt nok også fed ud Hvad er forskellen?

Så mangler i vel ikke rigtig mange ting endnu?

Anmeld

17. juni 2011

Carl-Emil's mor

Sakris skriver:

Vi har ikke taget den i brug endnu, da den står i den lejlighed vi flytter over i om en uge. Vi købte den brugt også til 2500,-. Det fandt vi ud af var et ret billigt køb ;-)

Ved godt at Noah bed mangler en eu godkendelse i forhold til indre højde (Juno mangler vidst flere), men vi bestemte bare at de par cm kunne vi godt leve med!

Vi har været ovre og samle vores, og synes den er rigtig fin og robust, og glæder mig så meget til at trunten skal sove i den :-)

Hmm det vidste jeg så ikke at den manglede  tror du det er slemt at den mangler den??

Jeg har lige hentet den og er bare allerede SÅ lykkelig for den 

Anmeld

17. juni 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Ej, den ser godt nok også fed ud Hvad er forskellen?

Så mangler i vel ikke rigtig mange ting endnu?

heheh tror forskellen er meget meget meget lille  men mellemrummene mellem tremmerne er bredere i en Noah end de er i sebra  og jo søde, mangler tuuuuuuusind ting endnu heheh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.