jeg kan næsten ikke spise.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Og jeg er gravid i uge 15. Jeg er sulten men når jeg skal spise bliver jeg mæt bare at se på maden. Har prøvet at flere gange om dagen men bare en bid så er jeg mæt.
En der lige ved hvad der skal til. For der skal jo mad til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Og jeg er gravid i uge 15. Jeg er sulten men når jeg skal spise bliver jeg mæt bare at se på maden. Har prøvet at flere gange om dagen men bare en bid så er jeg mæt.
En der lige ved hvad der skal til. For der skal jo mad til.

Det lyder da noget så træls... Har du kvalme eller noget? 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Det lyder da noget så træls... Har du kvalme eller noget? 

Nej det har jeg aldrig haft .. Det er ikke mit første barn men har aldrig oplevet det

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nej det har jeg aldrig haft .. Det er ikke mit første barn men har aldrig oplevet det

Okey... det må da være træls alligevel at ikke kan spise noget.. Jeg har desværre ikke lige nogen råd... 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Okey... det må da være træls alligevel at ikke kan spise noget.. Jeg har desværre ikke lige nogen råd... 

Må prøve alt der kan spises men øv

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Må prøve alt der kan spises men øv

Ja.. Evt frugt, sodavand is måske? 

Anmeld

17. juni 2011

Fenja09

Har du det sådan hver eneste dag?

Jeg har det sådan nogle dage og har haft det helt fra start af. Det eneste jeg har gjort er at spise lidt flere gange dagligt og så spise noget der er nemt at få ned f.eks yoghurt. Du skal nok holde øje med din vægt, så du ikke går og taber dig - min vægt står stille og har gjort det siden uge 12-13, men fra uge 9-12 tabte jeg mig 5,5 kg.

Hvis det fortsætter ville jeg nævne det for jordemoder eller læge - måske de har nogle fif til, hvad du kan gøre.

/Fenja (29+2)

Anmeld

17. juni 2011

Moms

Hej

Det lyder ikke så rart.

Jeg tænkte også på noget du kunne drikke i stedet - og så måske gå og sippe lidt af "hele tiden".

Du kan jo ikke leve af youghurt, men prøv at undersøg hvad der kan købes. De der proteindrikke, som sportsudøvere bruger, er måske en mulighed, men du må hellere spørge en fagperson om det er noget du må/bør drikke.

Og så krydser jeg fingre for og tror på, at det går over, når du kommer længere frem.

Forresten mister jeg appetitten, når jeg bliver ked af det. Du går vel ikke og bekymrer dig om babyen og graviditeten?

Moms

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Har du det sådan hver eneste dag?

Jeg har det sådan nogle dage og har haft det helt fra start af. Det eneste jeg har gjort er at spise lidt flere gange dagligt og så spise noget der er nemt at få ned f.eks yoghurt. Du skal nok holde øje med din vægt, så du ikke går og taber dig - min vægt står stille og har gjort det siden uge 12-13, men fra uge 9-12 tabte jeg mig 5,5 kg.

Hvis det fortsætter ville jeg nævne det for jordemoder eller læge - måske de har nogle fif til, hvad du kan gøre.

/Fenja (29+2)

Ja hver dag. Og jeg er bare træt af det. Håber snart at det går væk ringer også til lægen idag..

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Hej

Det lyder ikke så rart.

Jeg tænkte også på noget du kunne drikke i stedet - og så måske gå og sippe lidt af "hele tiden".

Du kan jo ikke leve af youghurt, men prøv at undersøg hvad der kan købes. De der proteindrikke, som sportsudøvere bruger, er måske en mulighed, men du må hellere spørge en fagperson om det er noget du må/bør drikke.

Og så krydser jeg fingre for og tror på, at det går over, når du kommer længere frem.

Forresten mister jeg appetitten, når jeg bliver ked af det. Du går vel ikke og bekymrer dig om babyen og graviditeten?

Moms

Det vil jeg prøve at købe.. nej jeg glæder mig til jul for første gang meget længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.