Jeg troede ejg havde planlagt smart da vi gik i gang med at lave en lille ny. Jeg kunne gå hjemme og skrive imens jeg hyggede med den lille.
NU nærmer tiden sig og jeg synes jeg har fortrudt, men kan ikke finde ud af hvad delen jeg skal gøre. På den ene side vil jeg bare så gerne have min udd færdig og på den anden side vil jeg bare så gerne nyde livet hjemme på barsel.
Fordelene ved at få de 4 mdr overstået nu er at jeg er i en fed gruppe, jeg vil kunne nyde de restende 7 mdr af barslen vel vidende at jeg rent faktisk har fået taget min udd færdig og jeg "bare" skal søge job bagefter. 4 mdr er jo ikke alverden af tid. Ulemperne ved denne løsning er at jeg vil skulle skrive i de 4 første måneder af babyens liv. En anden vinkel er at jeg bestemt ikke kna være sikker på overhovedet at kunne få job bagefter, så i princippet kan jeg bruge 4 mdr på ingeting da jeg alligevel skal finde på noget helt nyt bagefter.
Fordelen ved at vente er at jeg kan nyde min barsel og da jeg alligvel langt fra er sikker på at få et job bagefter og derfor skal omskoles, kan jeg ligeså godt vente til den tid. Ulemperne ved at vente er ret store synes jeg. Med et abrn på 1 og tre skal jeg sel skrive hele opgaven og derudover læse pensum op som jeg garanteret ikke husker meget af.
Kom med erfaringer, andre vinkler eller bare et eller andet... er helt lost og har ca 4 uger til at bestemme mig.
Anmeld