update på stort sår i armhulen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

merle2010

jeg var til læge i tirsdags med min 1 årige datter som havde fået et stort sår i armhulen han sagde det var et insektstik og hun fik plaster på..

idag da jeg skulle putte hende, ser jeg at såret har bredt sig til hele underarmen og væsker og der er betændelse i.. tager straks på sygehuset med hende..

da lægen ser hende spørger han straks hvad min læge dog havde gang i det er en meget slem infektion af børnesår og hun skal under behandling NU... både med pencillin og creme.. hvis det breder sig så meget som en milimeter mere, skal hun indlægges og have intravenøst drop med antibiotika

er bare så ked af det over at jeg stolede på den første læges udsagn tænk hvis vi ikke kan slå det ned, og min datter skal indlægges..

hun har MEGET ondt og græder hver gang vi tager hende... hun har her til aften fået et ordentligt skud pencillin, og så tager vi på apoteket imorgen tidlig

min stakkels lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mi

Hold da op, det skal du da lige nævne for lægen sidste gang, så han ikke begår den fejl en gang til.

Men godt i fik styr på såret

Anmeld

16. juni 2011

Isabella_mor

syntes efterhånden at man hører om mange læger herinde der ikke gør sit arbejde ordenligt..

man kan melde div læger et eller andet sted... gør det lige med den første læge der.. 

GODT at din datter er i behandling nu.. håber ikke det bliver værre... 

Anmeld

16. juni 2011

merle2010

isabellamor skriver:

syntes efterhånden at man hører om mange læger herinde der ikke gør sit arbejde ordenligt..

man kan melde div læger et eller andet sted... gør det lige med den første læge der.. 

GODT at din datter er i behandling nu.. håber ikke det bliver værre... 

mig og min mand er rasende og min mand vil melde ham imorgen tidlig.. det kan sku heller ikke være rigtigt at lave sådan en bommert der.. min stakkels pige kan jo dø af det i værste tilfælde

den læge burde skamme sig...

men dejligt at det er under behandling nu..

Anmeld

16. juni 2011

LISBETH:-)

Puha Diana det lyder ikke rart. Havde lidt samme oplevelse i lørdags hvor en vagtlæge sage at Elina intet fejlede trods 41 i feber. tog derud igen om eftermiddagen hvor der var en ny vagtlæge og der havde hun så pludselig mellemørsbetændelse på begge ører, halsbetændelse og maveinfektion. grrrrr så vi er også på pencilin her!

Håber Merle snart er frisk igen  god bedring med hende!

Anmeld

17. juni 2011

Lone Jakobsen

hold da op hvor grimt. nogen gange skal man bare stole på sin mave fornemmelse. uanset hvad lægerne siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.