hvor længe kunne i skjule 2 gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Anonym trådstarter

pyha, jeg er i 7.uge og allerede synligt gravid. Går i store tunikaer osv, men tænker bare hvordan søren skal jeg kunne skjule det i endnu 5 uger dvs. indtil nakkefolds scanningen.

Hvad med jer andre 2. gangs gravide, hvor længe kunne i skjule det og var i også store hurtig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

MetteS81

Bare lige en hurtigt kommentar... Jeg har ik prøvet at være gravid mere end én gang (endnu) men min graviditet kunne næsten ikke skjules efter 8-9 uger. Fik lynhurtigt struttende mave  Jeg sagde bare til folk at jeg havde spist ekstra godt i ferien og puuuha, der var vist lige røget 5 kilo på pga god mad og lidt for meget kage...ved ikke om den kunne virke for dig, og nogle var vist også lidt mistænksomme overfor min forklaring, men ingen sagde noget til det, for hvis det var det jeg sagde, så passede det nok....Håber du får held med at skjule det lidt længere, det er nu rarest at få nakkefoldsscanningen overstået først!

Anmeld

16. juni 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

pyha, jeg er i 7.uge og allerede synligt gravid. Går i store tunikaer osv, men tænker bare hvordan søren skal jeg kunne skjule det i endnu 5 uger dvs. indtil nakkefolds scanningen.

Hvad med jer andre 2. gangs gravide, hvor længe kunne i skjule det og var i også store hurtig?

Indtil ca. 12 uge.

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Jeg er 8 uger imorgen og har ikke kunne skjule det den sidste uges tid... Har faktisk lige lagt billede ind i dag under uge8 (7+6) herinde

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg kunne ikke skjule det særlig længe... Nåede ikke at være 12 uger henne... 

Anmeld

17. juni 2011

Bshizzle

Jeg var omkring 4 (+) mdr henne før man kunne se på mig jeg rigtig var gravid.

Begge start-graviditeter var hårde for mig, da jeg mistede min Farmor.. og da jeg var 4 mdr henne var til Begravelse, hvor familien ikke liiiige skyllle ha nyheden den dag..
Nu her i Januar mistede jeg min Farfar, og igen viste familien intet...
Dog kunne min Søn ikke være stille, så han nåede at fortælle det til nogle i familien. ..

Men ca 4+ mdr før man kunne se det på mig..  

Anmeld

17. juni 2011

Risen

op.. Er jeg også lidt interesseret i faktisk

Anmeld

17. juni 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Her fortalte vi folk det med det samme, da vi fandt ud af jeg var gravid i uge 6, mener jeg.

Nu er jeg lige gået ind i uge 17 og havde vi ikke fortalt noget, kunne jeg nok godt skjule det med en stor trøje.

Kan heldigvis stadig være i mit tøj

Anmeld

17. juni 2011

camilla28

ja jeg topper lige kransekagenså

jeg manglede min mens en måned så smuttede lige til læge ..jow den var god nok  men hun syntes min livmoder var ret stor så mon ikke jeg var mere gravid end forventet  omkring uge 18 skød hun det til

what what whaaathvad er det  du siger ... (vi havde liiiige beslutte vi ikke skulle have flere børn)

skanningen viste uge 23

jeg var 25  uger før maven begyndte og komme

kunne passe mine normale bukser str 40 og vejde normal vægten 66 kg men så lige pludselig så var jeg i flodheste str  fantastisk .. min egen lille ninja prinsesse  vi kalder hende snigeren

så piger ungerne bestemmer selv hvornår de vil komme om vi vil det eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.