Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Babylil

Hej igen

Vil lige præsentere mig selv, da jeg er ny herinde. 

Min mand var steriliseret da jeg mødte ham. Han fik for 1 år sidenlavet en operation, hvor de forsøgte at åbne sædlederne igen, men resultatet var skuffende.

Derfor er vores eneste mulighed ICSI med TESA, som vi nu er i gang med. Lægerne sagde til os, at vi er the "dream-team" på grund af, at jeg er 24 år, sund & rask, og min mand har børn i forvejen, så han har bevist, at han "kan".

Håber at lægerne har ret i, at det nok skal lykkes, for min største drøm er at få en lille baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Nessie

Velkommen til siden her

Jeg håber du bliver glad for at være her, selvom barnløshedsbehandlingsgruppen ikke lige er den sjoveste at være i

Jg håber for jer, at I kommer hurtigt i gang med behandlingen, så I kan få ønskebarnet

Anmeld

16. juni 2011

Putomanen

Velkommen til

Det lyder som om, at I har rigtig gode odds... Det tyder jo godt  Jeg håber i hvertfald, at det hurtigt lykkes for jer!

Anmeld

16. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Babylil skriver:

Hej igen

Vil lige præsentere mig selv, da jeg er ny herinde. 

Min mand var steriliseret da jeg mødte ham. Han fik for 1 år sidenlavet en operation, hvor de forsøgte at åbne sædlederne igen, men resultatet var skuffende.

Derfor er vores eneste mulighed ICSI med TESA, som vi nu er i gang med. Lægerne sagde til os, at vi er the "dream-team" på grund af, at jeg er 24 år, sund & rask, og min mand har børn i forvejen, så han har bevist, at han "kan".

Håber at lægerne har ret i, at det nok skal lykkes, for min største drøm er at få en lille baby

Velkommen til og held og lykke. Håber det hele bliver så nemt som det nu kan i situationen. 

Anmeld

16. juni 2011

Babylil

Tusind tak til jer alle sammen

Jeg vil ikke håbe for meget, bare fordi lægen har sagt, at vi er the dream team. Fordi så bliver jeg virkelig skuffet, hvis det ikke lykkes. Man skal aldrig tage noget for givet, men jeg vil selvfølgelig tænke positivt. Positive tanker medfører positive resultater.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.