Han skriger - hver aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

lilledittemor

KittyGirl skriver:

ja... ved godt det lyder forkert.. men håber det er ørerne? så der er et "svar" på det...

og tak

Kan godt forstå hvad du mener

Jeg har været i institution de sidste tre år.. og når der har været det problem med børnene, så har det som regel været ørene, men jeg er jo ikke ekspert

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Ryberg

morethanperfect skriver:

Åhh .. Det er også bare skide irriterende .. Min søn skriger også rigtig meget hele tiden (ingen ved hvorfor) , og sommetider er jeg også ved at gå ud af mit gode skind ..

Med Oscar er det slemt om aftenen .. Han skriger sommetider 2-3 timer , når han skal sove , og det samme om eftermiddagen .. Dog ikke så lang tid .. Han kan vågne om natten og skrige i vilden sky , og være utrøstelig ... .. Vi har på fornemmelsen det er ørene her så de skal tjekkes , hvis det er det samme hos jer , så hellere få dem tjekket 

det lyder meget som herhjemme... det er bare SÅ hårdt.. og SÅ frustrerende.. og det bløder i ens hjerte.. også fordi man bliver "nødt" til at lade dem græde lidt?!

Anmeld

16. juni 2011

Fru'Rugaard

KittyGirl skriver:

Tja.. han har hans sovebamse og sutteklud deroppe.. og når jeg prøver at putte ham med det.. smider han det ned i den anden ende af sengen i hans raseri anfald

Så tror jeg også at det er ørerne ligesom de andre skriver

Anmeld

16. juni 2011

Lou87

Min datter begyndte PLUDSELIGT at sove dårligere og skrige hver aften, men har ellers sovet fint!!

Det vidste sig hun havde mellemørebetændelse og derved er det jo ikke rart og biive lagt ned...

Så ja måske kan det være ørene ??
Håber du får svar på noget i morgen

Anmeld

16. juni 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Så tror jeg også at det er ørerne ligesom de andre skriver

prøv at give ham en panodil, det kan være at det hjælper lidt
Eller rejs hans seng lidt, så han kommer opaf med hovedet

Anmeld

16. juni 2011

morethanperfect

KittyGirl skriver:

det lyder meget som herhjemme... det er bare SÅ hårdt.. og SÅ frustrerende.. og det bløder i ens hjerte.. også fordi man bliver "nødt" til at lade dem græde lidt?!

Ja det kan ikke undgåes .. 

Vi prøvede den med at lade ham græde i 3 minutter og gå ind til ham og gi ham sut osv.. Gå ud igen i 3 minutter (altså hvis han græder/skriger)

... Rekorden var lige knapt 4 timer , hvor jeg endte med at tage ham op , fordi han skreg ... Han faldt i søvn så snart han kom op i mine arme .. Det var et råd jeg fik at SP'en , men ærligt , kan jeg ikke give det videre , da vi har haft en sådan dårlig oplevelse med det .. 
Håber det er ørene .. Så ved man der er noget at gøre !

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Lou87 skriver:

Min datter begyndte PLUDSELIGT at sove dårligere og skrige hver aften, men har ellers sovet fint!!

Det vidste sig hun havde mellemørebetændelse og derved er det jo ikke rart og biive lagt ned...

Så ja måske kan det være ørene ??
Håber du får svar på noget i morgen

han har bare ingen feber eller noget.. og han tager sig heller ikke til ørerne?

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Fru'Rugaard skriver:

prøv at give ham en panodil, det kan være at det hjælper lidt
Eller rejs hans seng lidt, så han kommer opaf med hovedet

Har overvejet at give ham en panodil... Men vil bare ikke pumpe ham med medicin

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

morethanperfect skriver:

Ja det kan ikke undgåes .. 

Vi prøvede den med at lade ham græde i 3 minutter og gå ind til ham og gi ham sut osv.. Gå ud igen i 3 minutter (altså hvis han græder/skriger)

... Rekorden var lige knapt 4 timer , hvor jeg endte med at tage ham op , fordi han skreg ... Han faldt i søvn så snart han kom op i mine arme .. Det var et råd jeg fik at SP'en , men ærligt , kan jeg ikke give det videre , da vi har haft en sådan dårlig oplevelse med det .. 
Håber det er ørene .. Så ved man der er noget at gøre !

Præcis!

det er også det jeg har forsøgt mig frem med... men lige fedt hjælper det.... igår aftes bøvlede vi fra 18.30-00.30!!

6 TIMERS aften roderi og skrigeri...

Er ved at være så ked af det og træt...

Anmeld

16. juni 2011

Lou87

KittyGirl skriver:

han har bare ingen feber eller noget.. og han tager sig heller ikke til ørerne?

Min pige havde heller ikk feber, ikk alle dage ihvertfald.

Og det er heller ikk meget vores pige tog sig til ørene..

Men det var blot et bud, håber dog i finder ud af hva der er i vejen.

Det bare ikk sjovt når man ikk kan forstå dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.