Blodfortyndende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

tralalej

Hejsa,

Jeg søger erfaringer fra ligesindede der som jeg er i blodfortyndende behandling under fertilitetsbehandlingen.

Jeg er i livslang marevanbehandling, men er i fobindelse med opstart af fertilitetsbehandling begyndt at tage innohep.

Jeg tager 4500 enheder innohep morgen og aften. Men hvordan finder de egentlig ud af hvor meget man skal have? Det kan jo ikke måles i blodet som jeg har forstået det?

Og har nogen oplevet komplikationer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

malenemusen

Pga tidligere blodpropper i benet og lungen er jeg nu sat på Inohep under fertilitetsbehandlingen.

Jeg tager 4500 en gang om dagen, hver aften.

Jeg ved faktisk ikke hvordan de har fundet ud af hvor meget jeg skal have, tror måske kun at det er standard?

Men ingen komplikationer herfra at melde om

Anmeld

28. juni 2011

tralalej

Så har jeg lært lidt nyt om innohep

Det beregnes ud fra antal kilo man vejer. Afhængig af hvad man fejler/forebygger skal man så have x enheder i løbet af en dag.

Så det ville jeg da lige dele  

Anmeld

28. november 2011

Lemming

hej...

Har lige et lige spørgsmål til et ligesindede.. Jeg tager blodfortyndende pga en genfejl som giver forhøjet risiko for blodpopper, en risiko som stiger kraftig ved hormonbehandling osv... Vi er nu ved at forsøge at få barn nr 2. Og kan jo ikke huske noget fra første gang... Hvornår er i blevet sat på innohep (fragmin som min fertilitetsklinik bruger). Men jeg tidligere fik det fra dagen efter ÆU, men mødte idag en lettere bestemt sp, som hrnakket påstod at det havde de altid først givet fra anden dag - og som hjertemagnyl.

Mvh Chrisina

Anmeld

29. november 2011

tralalej

Jeg får blodfortyndende grundet Leiden V faktor. jeg fejler dog også lidt andet, der øger risikoen yderligere. Jeg tager normalt Marevan.

Jeg begyndte (så vidt jeg husker) i innohep fra den dag klinikken ringer tilbage. Altså ca. 2. menustrationsdag.

Jeg har været igennem 3 x insemination og en afbrudt IVF. I den periode var jeg hele tiden på innohep. Et forløb på ca. 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.