En lille update på "blod"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

TbCp

Skrev imorges indlægget BLOD....

Efterfølgende har jeg stort set ikke blødt

Jeg har mailet til min læge og hvis der kommer mere så kontakter jeg hende imorgen...

Indtil da håber jeg at jeg bare slap med skrækken!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Koen.

TbCp skriver:

Jeg har mailet til min læge og hvis der kommer mere så kontakter jeg hende imorgen...

håber du slipper med skrækken

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Tanja. skriver:

håber du slipper med skrækken

Tak! Det håber jeg godt nok også!

Anmeld

16. juni 2011

Summer

Godt at det er stoppet.

Jeg pletblødte også i starten af min graviditet. Men alt var fint og lægen og hospitalet sagde at så længe det ikke tog til og så længe jeg ik fik smerter så var det ikke noget jeg skulle bekymre mig over.

De sagde at det var meget normalt at bløde engang i mellem i første trimester.

Men hvis du er bekymret eller det fortsætter så kontakt lægen så de kan sende dig til en scanning så du kan se at alt er fint og du kan få ro i sindet

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Summer skriver:

Godt at det er stoppet.

Jeg pletblødte også i starten af min graviditet. Men alt var fint og lægen og hospitalet sagde at så længe det ikke tog til og så længe jeg ik fik smerter så var det ikke noget jeg skulle bekymre mig over.

De sagde at det var meget normalt at bløde engang i mellem i første trimester.

Men hvis du er bekymret eller det fortsætter så kontakt lægen så de kan sende dig til en scanning så du kan se at alt er fint og du kan få ro i sindet

Det startede så igen her i eftermiddag har snakket med vagtlægen og skal ringe til min egen læge imorgen, håber det kan give mig lidt ro

Anmeld

17. juni 2011

Valle81

TbCp skriver:

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj - jeg er bare på baby alt alt alt alt alat alt for lidt...............

Har slet ikke fået læst din update før nu - gud hvor er jeg glad for at høre at du er sluppet med skrækken:0)

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

Valle81 skriver:

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj - jeg er bare på baby alt alt alt alt alat alt for lidt...............

Har slet ikke fået læst din update før nu - gud hvor er jeg glad for at høre at du er sluppet med skrækken:0)

Jooo.. eller... jeg bløder igen nu Skal til lægen her kl. 12 og håber de vil sende mig afsted til en scanning...

Anmeld

17. juni 2011

Valle81

TbCp skriver:

Jooo.. eller... jeg bløder igen nu Skal til lægen her kl. 12 og håber de vil sende mig afsted til en scanning...

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj - nu skal det stoppe - det er ikke rimeligt.

Jeg håber også at de vil sende dig til scanning - eller det skal de - du skal da have vished.

Da jeg mistede var jeg på arbejde og var ude og tisse og tørrede mig og der var der mørkt - sådan ikke friskt blod og ikke ret meget - ringede til lægen med det samme. Han sagde jeg ringer lige tilbage - og efter 10 minutter ringede han og sagde at jeg skulle tage på sygehuset og blive scannet med det samme - han havde ringet til dem og de stod klar til at modtage mig. ( blev scannet - fik set hjerteblink og sendt hjem, men om aftenen tog blødning til og jeg aborterede - ringede til lægen igen om morgen og røg direkte til scanning igen for at væresikker - og der var ingen tvivl om at jeg havde arborteret:0(

Jeg håber det bedste.

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

Valle81 skriver:

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj - nu skal det stoppe - det er ikke rimeligt.

Jeg håber også at de vil sende dig til scanning - eller det skal de - du skal da have vished.

Da jeg mistede var jeg på arbejde og var ude og tisse og tørrede mig og der var der mørkt - sådan ikke friskt blod og ikke ret meget - ringede til lægen med det samme. Han sagde jeg ringer lige tilbage - og efter 10 minutter ringede han og sagde at jeg skulle tage på sygehuset og blive scannet med det samme - han havde ringet til dem og de stod klar til at modtage mig. ( blev scannet - fik set hjerteblink og sendt hjem, men om aftenen tog blødning til og jeg aborterede - ringede til lægen igen om morgen og røg direkte til scanning igen for at væresikker - og der var ingen tvivl om at jeg havde arborteret:0(

Jeg håber det bedste.

Jeg tror mit er frisk blod... jeg er ikke helt sikker, for der kommer ikke ret meget... men nok til at jeg bliver bekymret. Jeg får ikke ro før jeg selv ser at det hele er okay derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.