eliasmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2008

A.

hvordan gik første dag i dp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Lykkelig Mor til 2

Ja hvordan gik det!!!!

Anmeld

1. december 2008

twinboys

Ja hvordan gik det... Var det hårdt at aflev.???

Majbritt

Anmeld

1. december 2008

eliasogmor

jamen det startede pænt skidt....vi blev ringede op, da vi var på vej ud af døren, og fik at vide at dagplejemoren var syg, men vi kunne starte i gæstedagpleje hos grethe skov.. det gjorde vi så, men kun fordi jeg kendte hende..(det er min tidligere chefs kone)ellers havde vi ventet til hun var rask igen..men vi kom hjem til hende , havde en plan om at jeg ville blive en times tid, og så tage hjem..men blev smidt ud efter 20 min......ringede kl 10 og fik at vide at var blevet meget ked af det ,da han fandt ud af at jeg var væk..men nu var alt godt..hun syntes jeg skulle hente ham inden middagsluren så det gjorde jeg...og der var han munter og snakkede med hunden..samtiddig med han skulle spise,,men håber at vores rigtige dagplejemor blir hurtig rask.......

Anmeld

1. december 2008

MorCamilla

Lige ud over at du kun kunne/måtte blive der i 20 minutter, så lyder det da til at det gik meget godt...

Det er aldrig sjovt at aflevere sine børn i dagpleje, jeg kan huske at jeg os kun var sammen med Mikkel i ca ½ time inden jeg blev sendt hjem, og hentede ham inden middagsluren den første uge, hvor der kom en time ekstra på hver dag...

Jeg krydser fingre for at jeres rigtige dagplejemor snart bliver rask igen...

Anmeld

1. december 2008

Miamaja

vores lille mand klarede forste vuggestue dag og de efterfolgende helt vildt flot men han var osse 17 mdr da han startede. han er meget social med andre og ikke sky, saa jeg behovede slet ikke at vaere der men det var jeg alligevel

Anmeld

1. december 2008

Hertzum77

Det var ikke lige en ønske start i fik jer

Håber jeres dagpleje bliver hurtig rask igen

Camilla

Anmeld

4. december 2008

eliasogmor

i går startede han så hos den rigtige og det går bare super..så kan ikke få hænderne ned...men det kan jo være reaktionen kommer..men i dag ville han i hvert fald ikke med hjem......

Anmeld

4. december 2008

twinboys

eliasogmor skriver:

i går startede han så hos den rigtige og det går bare super..så kan ikke få hænderne ned...men det kan jo være reaktionen kommer..men i dag ville han i hvert fald ikke med hjem......

Smiler

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

eliasogmor skriver:

Hvor er det da bare rigtig dejligt Det er jeg glad for at høre... Så mon ikke det slet ikke bliver så slemt at køre ham ind i DP alligevel Det er da bare rigtig dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.